  • 21. Data: 2009-03-04 08:15:42
    Temat: Re: co może pracownik sklepu?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    news:gol4ds$rnp$1@news.wp.pl...
    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > Skoro raz zostala wydana dyspozycja zatrzymania, to chyba trudno
    > oczekiwac, ze pozniej bank da autoryzacje na transakcje dokonana ta sama
    > karta. IMHO komunikat bedzie taki sam.

    Oczywiście. Chodziło mi raczej o hipotetyczne przecięcie karty na podstawie
    np tego, że należy do kobiety, a próbuje nią płacić mężczyzna.
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 22. Data: 2009-03-04 08:33:44
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    wiadomości news:goldu0$3j5$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    >

    > Oczywiście. Chodziło mi raczej o hipotetyczne przecięcie karty na
    > podstawie np tego, że należy do kobiety, a próbuje nią płacić mężczyzna.

    no ale to już chyba ustaliliśmy, że w takim przypadku sprzedawca odmawia
    przyjęcia karty ale nie ma prawa jej zniszyczć
    niszczy tylko na wyraźne polecenie terminala :)

  • 23. Data: 2009-03-09 12:52:37
    Od: "Alienka" <a...@N...gazeta.pl>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-placic-udowod
    nij-kim-
    jestes-1914259.html

    Polecam ;)

  • 24. Data: 2009-03-31 14:41:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

> [...]

    > oczekiwac, ze pozniej bank da autoryzacje na transakcje dokonana ta
    > sama karta. IMHO komunikat bedzie taki sam.

    W teorii. Mojam "zdolna" mamuśka pomyliła raz PIN-y do dwóch kart i
    kupując kartą GE Money Bank wbiła 3x PIN z innej karty. Wyskoczył komunikat
    "zatrzymaj kartę", którą kasjerka w tesco oczywiście oddała. I teraz
    najlepsze - po telefonie do GE karta została bez problemu odblokowana w
    systemie GE i dalej można jej używać.