  • 1. Data: 2003-09-13 09:44:54
    Temat: [co polecacie] mBank czy Inteligo?
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@n...pl>

    Witam,

    jestem tu nowy, kilka dni temu otworzyłem konto w Inteligo, więc nie mam
    jeszcze własnych spostrzeżeń, a ktoś z rodziny musi założyć konto dla
    siebie. Rozważamy albo właśnie Inteligo albo mBank. Jakie są Wasze opinie na
    ten temat. Jak dla mnie atutem Inteligo jest możliwość wpłat w oddziałach
    PKO BP, darmowe korzystanie z ich bankomatów no i automatyczne potwierdzanie
    SMSem każdej operacji na rachunku, czego w takiej formie chyba mBank nie
    oferuje.
    Czekam na Wasze opinie.

    Qba

  • 2. Data: 2003-09-13 09:45:53
    Temat: Re: [co polecacie] mBank czy Inteligo?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kuba, Łódź wrote:
> [...]
    > bankomatów no i automatyczne potwierdzanie SMSem każdej operacji na
    > rachunku, czego w takiej formie chyba mBank nie oferuje.

    Potwierdzenie jest platne poznej 4.99, ale wybor jest ok.

  • 3. Data: 2003-09-13 10:52:02
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > Czekam na Wasze opinie.

    Otworz i i w mBanku i w Inteligo, na własnej skórze
    się przekonasz które lepsze dla Twoich potrzeb.
    W mBanku warto mieć chociażby dla przelewów
    online na inne konta mBanku ,ogólnie darmowe
    przelewy, darmowa VE i SFI.

  • 4. Data: 2003-09-13 11:04:27
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> writes:

    > Potwierdzenie jest platne poznej 4.99,

    miesięcznie.

  • 5. Data: 2003-09-13 11:46:16
    Od: "SaturnV" <nardek(at)klub(kropka)chip(kropka)pl>

    "Kuba, Łódź" <k...@n...pl> wrote in message
> [...]
    potwierdzanie
    > SMSem każdej operacji na rachunku, czego w takiej formie chyba mBank nie

    Inteligo ma tylko jedna przewage - liczbę bankomatów i darmowe wpłaty w
    odziałach PKO BP SA.
    mBank zauwazyl ten problem i tworzy mKioski >>
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html
    Zanosi sie rowniez na to ze za jakis czas mBank bedzie obslugiwany przez
    wieksza siec bankomatow z nowymi funkcjami: (ankieta) >>
    http://cafe.mbank.com.pl/ank/ .
    Mozesz zalozyc rowniez konto w mBanku-otwarcie i utrzymanie 0zl !!.
    Najlepiej jest wydrukowac i podpisac (dla konta wspolnego 3, indywidualne 2)
    egzemplarze umowy i odeslac listem (najlepiej priorytet). Ja w swoim
    przypadku czekalem 6 dni !!
    Po tygodniu dostaniesz darmowa VE do swojego e-konta. Mozesz zalozyc rowniez
    (od razu) bezplatnie emax, na ktory mozesz przelewac swoje oszczednosci
    (bezplatnie z ekonta) (opr. 3,90%). Mocnym + jest rowniez mila i szybka
    obsluga pod mLinia. 0 801 300 800.
    Inne oplaty to (dla ekonta):
    przelew na dowolny rachunek bankowy - 0zl
    polecenie zaplaty 1 zl

    Pozdrawiam
    SaturnV

  • 6. Data: 2003-09-13 12:01:58
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > polecenie zaplaty 1 zl

    uściślając: ta 1zł to koszt obsługi dowolnej liczby PZ

  • 7. Data: 2003-09-13 15:14:25
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Kuba, Łódź <k...@n...pl> napisał(a):

    > Czekam na Wasze opinie.
    Najlepiej założyć oba,każde ma swoje zalety,których brakuje u konkurencji;)

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 8. Data: 2003-09-13 16:10:47
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Ja osobiście używam eKonta w mBanku. Poza darmową Visą Electron (z
    możliwością dodatkowego ubezpieczenia za 2,5 zł/mies) z której można
    bezprowizyjnie wypłacać środki z bankomatów Euronetu zyskujesz dostęp do
    Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych pozwalającego nabywać jednostki w
    kilkudziesięciu funduszach i co ważne nic nie płacisz za pośrednictwo mBanku
    (ponosisz tylko koszty funduszu). Ważne jest też to, że oprocentowanie jest
    takie samo, niezależnie od salda na rachunku (nawet śmieszna suma będzie
    pracować na koncie).Mając odpowiednie dochody można ubiegać się o kartę
    kredytową (Visa Electron już od 500 zł/mies a Visa Classic od 1500 zł/mies).
    Aktualne oprocentowanie wynosi 3% a przelewy na dowolny rachunek są
    bezpłatne. Poza tym numer rachunku jest 26 cyfrowy zgodnie ze standardem
    NRB2 (polski IBAN).
    Bezpieczeństwo zapewniają listy jednorazowe zawierające numery, które można
    wykorzystać tylko raz przy każdej operacji związanej z wypłatami przez
    Internet (przelewy, definiowanie przelewów, nabywanie jednostek SFI). Więcej
    info znajdziesz na stronie http://www.mbank.com.pl/

    Aha jeśli zdecydujesz się na założenie konta w mBanku a w przyszłości na
    inne usługi to we wniosku podaj 8 ostatnich cyfr mojego rachunku: 31091173.
    Ma to związek z konkursem mBank Pustelnik Tropchy polegającym na polecaniu
    usług mBanku.

    Z tego co widać mBank jest lepszy od Inteligo i ma dwa razy więcej klientów
    (500000 tys). I nie tylko ja tak uważam.

  • 9. Data: 2003-09-13 16:11:54
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2003-09-13 16:13:54
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Aha i mBank ma mKiosk w Łodzi (Geant "Pasaż Łódzki" Al. Włókniarzy 264) z
    funkcją depozytową.