  • 1. Data: 2003-01-06 22:12:52
    Temat: co przemawia za NIEzakładaniem konta w Inteligo??
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Witam
    Nie za bardzo się orientuję jakie są przeciwskazania żeby nie skorzystać z
    promocji inteligo.
    Może ktoś mi podpowie?
    Chcą 1 zl za kartę miesięcznie i 5 zł za prowadzenie konta jeśli saldo jest
    mniejsze od 100zł.
    Coś jeszcze? Karta chyba nie jest obowiązkowa??
    Czy można teraz bezpłatnie wpłacać i wypłacać w placówkach PKO BP ?

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 2. Data: 2003-01-06 22:19:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy można teraz bezpłatnie wpłacać i wypłacać w placówkach PKO BP ?

    Mozna wplacac - wyplacac nie - i pewnie jeszcze dluuuugo tak zostanie.
    Konto bez karty - jest niepelnowartosciowe - zwlaszcza, ze mozna nia
    placic w Inecie :)
    Reasumujac - dla dzieciakow raczej sie nie oplaca - jesli chcesz z
    niego korzystac jest ok*

    * narazie brak prowizji za wyplaty w bankomatach PKO BP i Euronetu to
    promocja - rowne dobrze moga te promocje odwolac za jakis czas...

    P.S. Raz jeszcze 200 tys klientow na liczniku i 500 mln zlotych
    depozotw - b. ladny wynik!

  • 3. Data: 2003-01-06 22:21:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avcv72$7o$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:

> [...]
    > skorzystać z promocji inteligo.
    > Może ktoś mi podpowie?
    > Chcą 1 zl za kartę miesięcznie i 5 zł za prowadzenie konta jeśli
    Drugie 5 zl jak zapomnisz zrezygnować z SMS po 2 miesiącach. Większość
    inteligontnie zapomina.

    > Karta chyba nie jest obowiązkowa??
    nie

    > Czy można teraz bezpłatnie wpłacać i wypłacać w placówkach PKO BP ?
    wpłacać tak, czasem trzeba trochę perswazji

    Wypłacać nie, tylko w bankomacie, no ale jak nie zamówisz karty, to będzie
    trzeba trochę więcej perswazji :))

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-06 22:24:28
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avcvce$b89$2@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > P.S. Raz jeszcze 200 tys klientow na liczniku i 500 mln zlotych
    > depozotw - b. ladny wynik!

    Teraz? To jakieś świeże wieści?

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-06 22:24:42
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Robert <s...@o...pl> w poście
    news:avcvhj$gcv$1@topaz.icpnet.pl napisał:

    > Drugie 5 zl jak zapomnisz zrezygnować z SMS po 2 miesiącach. Większość
    > inteligontnie zapomina.

    Można to jakoś sprawdzić co jest 'zamówione' a co nie??

    > Wypłacać nie, tylko w bankomacie, no ale jak nie zamówisz karty, to
    > będzie trzeba trochę więcej perswazji :))

    Pozostaje przelew na konto w innym banku (płatny 1 zł) ??
    Albo znajomemu na konto w inteligo (bezpłatny) i wypłata z bankomatu?

  • 6. Data: 2003-01-06 22:25:50
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> w poście news:avcvce$b89$2@news.onet.pl
    napisał:

    > * narazie brak prowizji za wyplaty w bankomatach PKO BP i Euronetu to
    > promocja - rowne dobrze moga te promocje odwolac za jakis czas...

    A czy oni mają swoje własne bankomaty?? Jak się skończy promocja to bedzie
    płatne z każdego bankomatu??

  • 7. Data: 2003-01-06 22:30:01
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avcvuh$f8e$1@panorama.wcss.wroc.pl, dziku wrote:

    > nie jest obowiazkowa czy nie nie obowiazkowa czyli obowiazkowa?
    > przepraszam ze sie czepiam ale nie wiem

    nie jest (nie nie) obowiązkowa

    można ją zamówić ale nie trzeba

    --