  • 1. Data: 2011-04-08 09:12:04
    Temat: co sądzicie
    Od: "zyszczek" <a...@o...eu>

    Witam wszystkich!
    Na NC znalazlem taką spółkę według mnie wartą zainteresowania:Eurotax:

    http://notowania.pb.pl/espi/2374308/informacja-o-odb
    ytym-posiedzeniu-rady-
    nadzorczej-w-dniu-17-lutego-2011-roku

    Ciekawy program opcji managerskich, niski free float, główny akcjonariusz
    zainteresowany rozwijaniem firmy, systematyczne zyski, branża zapewniająca je.
    Nie myślę, że wzrośnie o 100% ale, że swoje 12% rocznie zrobi.
    Taka lokata o wyższym oprocentowaniu:)
    Tylko proszę nie piszcie,wybierz sobie inną, bo ja już wybrałem, ślęcząłem nad
    nią długo, więc raczej napiszcie czemu nie tę, staram się o znalezienie
    minusów. Minusem nie są dla mnie małe obroty, bo to spółka na dłużej dla mnie
    do potrzymania.

    Pozdrawiam
    zyszczek

  • 2. Data: 2011-04-08 09:41:13
    Temat: Re: co sądzicie
    Od: kigam <p...@g...com>

    Dnia 08-04-2011 o 11:12:04 zyszczek <a...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > nią długo, więc raczej napiszcie czemu nie tę, staram się o znalezienie
    > minusów. Minusem nie są dla mnie małe obroty, bo to spółka na dłużej dla

    Spółki nie znam, wykres może zachęcać do kupna po 5 zł.

  • 3. Data: 2011-04-08 10:06:07
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 11:12:04 +0200, zyszczek napisał(a):

> [...]
    > minusów. Minusem nie są dla mnie małe obroty, bo to spółka na dłużej dla mnie

    Tez ja znalazłem. Raporty wygladaja b. dobrze (zwłaszcza zasób gotówki),
    ale mimo wszystko odpuściłem. Jest to spólka "doradcza" a tę branże uważam
    za ryzykowną.
    Najważniejsze jest jednak, że masz złe nastawienie co do zysku. "Polowanie"
    na spółkę aby zarobić 12% jest bardzo złym podejściem. To nie sa obligacje.
    Ryzyko jest tak duże, że uda Ci sie zarobić na jednej z 3,4 wybranych
    spółek. Ten zarobek MUSI pokryc ew. straty na pozostałych. Pomysl o tym i
    nie wchodz jeśli nie widzisz min. 100% zysku ale tez nie "wyskakuj" z
    dobrej spólki po osiagnieciu 12% zysku.

  • 4. Data: 2011-04-10 16:10:47
    Od: "Kolos" <k...@o...pl>

    "Polowanie"

    > na spółkę aby zarobić 12% jest bardzo złym podejściem. To nie sa obligacje.

    Ale on pisał, że chce zarobić 12% rocznie, więc nie chce tylko 12 i z niej
    wyskakiwać, zważywszy że program opcji managerskich jest rozłożony w latach i
    takie mniej więcej ma warunki, coby te 12% zrobiły akcje rok do roku, to jego
    założenia mogą się spełnić.
    Ja ją sobie podbieram z innego powodu, mają dość sporo gotówki, z którą tak
    naprawę nie mają co robić, więc może się podzielą z akcjonariatem:)
    Spółka ogólnie ma dobry biznes, może dość spokojnie swoje zamierzenia
    zrealizować, więc naprawdę warta uwagi.
    pozdrawiam
    kolos

  • 5. Data: 2011-04-10 16:53:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 18:10:47 +0200, Kolos napisał(a):

> [...]
    > takie mniej więcej ma warunki, coby te 12% zrobiły akcje rok do roku, to jego

    On pisał, że jego zdaniem akcje tej spółki nie wzrosną 100% ale 12%, więc
    po co je kupować?

  • 6. Data: 2011-04-11 07:49:37
    Od: "zyszczek" <a...@o...eu>

    > On pisał, że jego zdaniem akcje tej spółki nie wzrosną 100% ale 12%, więc

    > po co je kupować?

    Witam!

    Racje ma przedmówca, bo ja się to napisałem trochę nie tak, przepraszam. Liczę
    na to, że na etaxie zarobi się 100%, ale nie w ciagu jednego roku, tylko
    rozłożone na kilka lat, żeby 12% rocznie zarabiać.
    Pozdrawiam
    zyszczek

    Widzę, że poniżej 7 zeta nie tylko ja to zbieram:)

  • 7. Data: 2011-04-25 20:01:59
    Od: "Zyszczek" <a...@o...eu>

> [...]

    > Pozdrawiam

    > zyszczek

    > Widzę, że poniżej 7 zeta nie tylko ja to zbieram:)

    I nstąpiło wybicie z trójkąta powyżej 7 zeta, tylko na jakich obrotach:))

    Pozdrawiam
    zyszczek

  • 8. Data: 2011-04-26 07:58:32
    Od: "Kolos" <k...@o...pl>

    > I nstąpiło wybicie z trójkąta powyżej 7 zeta, tylko na jakich obrotach:))

    > Pozdrawiam

    > zyszczek

    Widze, ze najpierw podbijasz cene, zeby pozniej zbierac ponizej 7 zeta.

    Kolos

  • 9. Data: 2011-05-01 10:25:37
    Od: "histow" <h...@s...pl>

    Witam!

    Sledzice spolke, wiec moze cos potweirdzicie: w tamtym roku zarzad eurotaxa
    twierdzil, ze od tego roku maja zamiar dawac dywidende. Kasy w kasie mnostwo, jak
    tak dobrze policzyc to jakby chcieli cos wyplacic, to i z 50gr na akcje mogliby
    dac. Co myslicie?

    Nie wiem kiedy walne, ale moze warto zglosic wniosek??Wybietra sie ktos?

    Pozdrawiam
    histow

  • 10. Data: 2011-05-08 15:46:21
    Od: "Kolos" <k...@o...pl>

> [...]

    > nią długo, więc raczej napiszcie czemu nie tę, staram się o znalezienie

    Masz dziwny styl grania, jeśli zebrałeś jeszcze za mało, to po co wystawiasz te
    swoje 8k ciągle obniżając cenę? Ile w ten sposób możesz dobrać? Jak tak się
    popatrzy, to już Ci w piątek zaczęli to podbierać. W końcu ktoś Ci to weźmie
    jednym pyknięciem i tyle będziesz miał z chęci przechytrzenia rynku. Jak chcesz
    jeszcze brać to uśrednij w górę, zgarnij to co masz do 7,6 a wtedy przyłączą się
    anale i możesz pojechać wyżej. Taka rada, zdejmij te 8k, bo papier zaczynał być
    brany.

    Pozdrówka
    Kolos