  • 11. Data: 2009-12-10 21:22:13
    Temat: Re: co sądzicie o LOP FW20
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 10 Gru, 18:37, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
    > utrzymuje się spora liczba pozycji, pomimo spadku o 100p w ciągu tygodnia.
    > Kto się myli?
    > Z.

    Dziś (albo dziś dopiero to zauważyłem) chłopaki się zrównały
    procentowo :)

    http://www.gpw.pl/zrodla/gpw/spws/spws1/LOP_stat.pdf

  • 12. Data: 2009-12-10 21:23:52
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Dars wrote:

    > E tam gadasz a ja sobie zjechałem 100 pkt na s-ankach i out.....
    > mozna grac ale na razie krótko do mocnego wybicia :)

    No ja też zjechałem 100 pkt na S i out :) Ogólnie nie widać chęci do
    zdecydowanego ruchu, boje się, że do końca roku to się będzie już tak
    bujać. Na ruchy o 100 pkt to mi szkoda nerwów.

  • 13. Data: 2009-12-10 22:24:21
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
    > utrzymuje się spora liczba pozycji, pomimo spadku o 100p w ciągu tygodnia.
    > Kto się myli?
    > Z.

    Może się nie mylić żadna mocna ręka mimo to, że będą miały rózne pozycje na
    fut.

  • 14. Data: 2009-12-11 17:52:09
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 10-12-2009 o 22:22:13 macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > Dziś (albo dziś dopiero to zauważyłem) chłopaki się zrównały
    > procentowo :)
    >
    > http://www.gpw.pl/zrodla/gpw/spws/spws1/LOP_stat.pdf

    czy jest mozliwe, by nie grali przeciwko sobie ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 15. Data: 2009-12-11 17:56:28
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 10-12-2009 o 18:37:23 Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał(a):

    > utrzymuje się spora liczba pozycji, pomimo spadku o 100p w ciągu
    > tygodnia. Kto się myli?

    dziś LOP nieco spadł , a kurs poszedł w gorę w końcówce. szykuje się
    ciekawy tydzień.
    Miłego weekendu.

    --
    Pozdrawiam,