eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › co sądzicie o e-PKO BP?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2002-06-06 13:09:12
    Temat: co sądzicie o e-PKO BP?
    Od: "mirro" <b...@g...pl>

    Ostatnio mój "kochany" PKO BP w ramach walki o klienta i poprawę
    "standardów" wprowadził w moim oddziale (Auchan w Gdansku) nowe,
    korzystniejsze godziny pracy. Zamiast pon-pt od 9-20 zrobili 10-17, a w
    sobote i niedziele w ogole zamkneli oddzial.
    DZIEKI WAM ZA TO, PRACOWNICY MARKETINGU I ZARZAD BANKU!!!!!.

    Mialem tam tez konto firmowe, no bo mozna przyjsc w niedziele wieczorem i
    puscic ZUS. Ale Bank ma jeszcze za malo kasy....Ale dosyc tych peanów.

    Co sadzicie o internetowej wersji BKO BP. Znam oferte innych bankow, ePKO BP
    jest troche mniej korzystny, ale jakie sa Wasze opinie. Czy ktokolwiek z
    tego korzysta?

    Mirro



  • 2. Data: 2002-06-06 13:18:52
    Temat: Re: co sądzicie o e-PKO BP?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "mirro" <b...@g...pl> writes:

    > Co sadzicie o internetowej wersji BKO BP. Znam oferte innych bankow,
    > ePKO BP jest troche mniej korzystny, ale jakie sa Wasze opinie. Czy
    > ktokolwiek z tego korzysta?

    Ja korzystam. Dziala. Poza dosc wysoka oplata miesieczna nie widze
    specjalnych wad, chociaz oczywiscie rozne szczegoly moglyby wygladac
    lepiej. Za to bankomatow duzo...

    MJ


  • 3. Data: 2002-06-06 20:56:21
    Temat: Re: co sądzicie o e-PKO BP?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    za:
    - token za darmo /bezpieczeństwo/
    - nic więcej nie wymyślę
    przeciw:
    - często tragicznie powolne działanie strony web,
    np. sprawdzenie salda [z logowaniem] trwa od 5 do 10, 15 lub więcej minut
    górnej granicy nie znam - parę razy straciłem cierpliwość po 17 minutach
    [zmarnowane 6 lub3 impulsy(~2 lub 1 zł zależnie od pory dnia przy połączeniu
    >50kbps!],
    zdefiniowanie i wykonanie przelewu trwa od kwadransa do ponad pół godziny
    (bezpłatny???)
    - beznadziejny nielogiczny interfejs aplikacji
    tu po prostu brak mi słów, to trzeba przeżyć!!!
    Polecam spróbować wyświetlić sobie historię operacji na koncie - daremnie tu
    szukać salda!
    Historia salda to osobna tabela - tu dla odmiany brak inf. skąd wpływ na
    rachunek lub
    dokąd wypłata, ale za to w każdej linii jest powtórzony pełny nr twojego
    rachunku.
    Za to czas biegnie tu "pod górkę" ostatnia operacja jest pierwsza od góry a
    na końcu - ta
    wykonana najwcześniej.
    I zawsze tylko 20 pozycji na stronie, choć na wydruku pół strony jest pustej
    ...
    W końcu znalazłem formularz wypowiedzenia umowy... trzeba wybrać: POLECENIA -
    NOWE (!)
    i po chwili się pojawi ... jako jedne jedyne do wyboru "nowe polecenie"
    - Perełki typu "powrót" - jako jedyna opcja, a po wybraniu komunikat "strona
    wygasła"
    albo pomoże "F5-odśwież" albo logowanie od nowa...
    - po wpisaniu hasła Enter nie wystarczy, trzeba najechać myszą na guziczek o
    rozmiarach pinezki
    (albo Tab Enter - to dla dociekliwych)
    - w dodatku nie odpowiadają na e-maile, próbowałem 2 razy
    - wysoka opłata miesięczna
    - brak powiązania z SUPERKONTEM [czyli RORem w PKO]

    Po ponad półrocznej przygodzie /czytaj mordędze/ z e-SUPERKONTEM nie przekona
    mnie
    nawet pierwsze miejsce w najlepszym rankingu
    mam jeszcze 2 e-konta w innych bankach może założę trzecie?


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2002-06-07 08:37:48
    Temat: Re: co sądzicie o e-PKO BP?
    Od: "Xav" <p...@i...pl>

    Tylko czasam nie przerzucaj się do Inteligo bo będzie jeszcze gorzej


    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1546.000015e0.3cffcc74@newsgate.onet.pl...
    > za:
    > - token za darmo /bezpieczeństwo/
    > - nic więcej nie wymyślę
    > przeciw:
    > - często tragicznie powolne działanie strony web,
    > np. sprawdzenie salda [z logowaniem] trwa od 5 do 10, 15 lub więcej
    minut
    > górnej granicy nie znam - parę razy straciłem cierpliwość po 17 minutach
    > [zmarnowane 6 lub3 impulsy(~2 lub 1 zł zależnie od pory dnia przy
    połączeniu
    > >50kbps!],
    > zdefiniowanie i wykonanie przelewu trwa od kwadransa do ponad pół
    godziny
    > (bezpłatny???)
    > - beznadziejny nielogiczny interfejs aplikacji
    > tu po prostu brak mi słów, to trzeba przeżyć!!!
    > Polecam spróbować wyświetlić sobie historię operacji na koncie -
    daremnie tu
    > szukać salda!
    > Historia salda to osobna tabela - tu dla odmiany brak inf. skąd wpływ na
    > rachunek lub
    > dokąd wypłata, ale za to w każdej linii jest powtórzony pełny nr twojego
    > rachunku.
    > Za to czas biegnie tu "pod górkę" ostatnia operacja jest pierwsza od
    góry a
    > na końcu - ta
    > wykonana najwcześniej.
    > I zawsze tylko 20 pozycji na stronie, choć na wydruku pół strony jest
    pustej
    > ...
    > W końcu znalazłem formularz wypowiedzenia umowy... trzeba wybrać:
    POLECENIA -
    > NOWE (!)
    > i po chwili się pojawi ... jako jedne jedyne do wyboru "nowe polecenie"
    > - Perełki typu "powrót" - jako jedyna opcja, a po wybraniu komunikat
    "strona
    > wygasła"
    > albo pomoże "F5-odśwież" albo logowanie od nowa...
    > - po wpisaniu hasła Enter nie wystarczy, trzeba najechać myszą na guziczek
    o
    > rozmiarach pinezki
    > (albo Tab Enter - to dla dociekliwych)
    > - w dodatku nie odpowiadają na e-maile, próbowałem 2 razy
    > - wysoka opłata miesięczna
    > - brak powiązania z SUPERKONTEM [czyli RORem w PKO]
    >
    > Po ponad półrocznej przygodzie /czytaj mordędze/ z e-SUPERKONTEM nie
    przekona
    > mnie
    > nawet pierwsze miejsce w najlepszym rankingu
    > mam jeszcze 2 e-konta w innych bankach może założę trzecie?
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1