  • 1. Data: 2009-03-25 08:48:00
    Temat: co się dzieje na walutach?
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Czy ktos wie dlaczego zlotowka tak spada?

  • 2. Data: 2009-03-25 09:00:46
    Temat: Re: co się dzieje na walutach?
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>
    napisał w wiadomości news:gqcrl0$4go$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Czy ktos wie dlaczego zlotowka tak spada?

    gdzie spada? jak spada? względem czego? bo moim zdaniem po ostatnim
    umocnieniu oscyluje w granicach kilku groszy na stałym poziomie

    pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2009-03-25 09:09:10
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> wrote in
    message news:gqcrl0$4go$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Czy ktos wie dlaczego zlotowka tak spada?

    dzien jak codzien

  • 4. Data: 2009-03-25 09:12:14
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Wojciech Frybyśu wrote:

    > Czy ktos wie dlaczego zlotowka tak spada?

    Fama, ze znowu region slabnie. Obalone rzady w Czechach i na Wegrzech.

    --
    in

  • 5. Data: 2009-03-25 09:19:54
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    ArturVF500 pisze:

    > gdzie spada? jak spada? względem czego? bo moim zdaniem po ostatnim
    > umocnieniu oscyluje w granicach kilku groszy na stałym poziomie

    http://c.wrzuta.pl/wi15913/9c64b65c001705f749c9f5e6/
    skok?type=i&key=vpcHBUQLEY&ft=f

    no jest skok

  • 6. Data: 2009-03-25 09:22:02
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl> wrote in
    message news:gqctgq$6um$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > http://c.wrzuta.pl/wi15913/9c64b65c001705f749c9f5e6/
    skok?type=i&key=vpcHBUQLEY&ft=f

    > no jest skok

    no prosze cie...
    weź chociaż ostatnie 10 dni...
    hint : jak zrobisz jeszcze większego "zoom'a" to wykres ci wyskoczy poza
    ekran
    uwaga: wtedy może pikawa siąść :).

    george

  • 7. Data: 2009-03-25 09:26:24
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    george pisze:
> [...]
    >>

    > no prosze cie...
    > weź chociaż ostatnie 10 dni...
    > hint : jak zrobisz jeszcze większego "zoom'a" to wykres ci wyskoczy poza

    Spokojnie ja nie musze zaraz dostawac zawalu. Ale zazwyczaj
    zawsze kiedy wszystkie waluty dzialaja jednakowo to oznacza, ze
    tylko my idziemy w dol. I zazwyczaj jest jakis 'news'
    dnia/godziny z tym zwiazany. O to wlasnie pytam. Czy coś podali,
    powiedzieli, samolot spadl czy co?

  • 8. Data: 2009-03-25 18:28:55
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fama, ze znowu region slabnie. Obalone rzady w Czechach i na Wegrzech.
    >
    > --
    > in

    Ale juz jutro prognozy dla naszego regionu beda wysmienite i zmniejszy się
    awersja do ryzyka, hehe ;) Te komentarze analitykow dorabiane do sytuacji są
    lepsze niz kabaret ;)

    Pozdr,V.

  • 9. Data: 2009-03-25 18:55:39
    Od: sorden <s...@w...pl>

    ViRuS wrote:

    > Ale juz jutro prognozy dla naszego regionu beda wysmienite i zmniejszy się
    > awersja do ryzyka, hehe ;) Te komentarze analitykow dorabiane do sytuacji
    > są lepsze niz kabaret ;)

    Bardzo mozliwe. Jednak rynek PLN jest teraz plytki i nawet niewielkie kwoty
    ruchy moga zrobic wiekszy ruch na walucie, a takie zawirowanie to dobry
    pretekst ;)

    --
    in

  • 10. Data: 2009-03-26 17:13:14
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 25-03-2009 o 19:28:55 ViRuS <b...@b...pl> napisał(a):

    > Ale juz jutro prognozy dla naszego regionu beda wysmienite i zmniejszy
    > się awersja do ryzyka, hehe Te komentarzeanalitykow dorabiane do
    > sytuacji są lepsze niz kabaret

    np. http://biznes.onet.pl/0,1940801,wiadomosci.html
    :-))

    i dla przypomnienia koniec 2008 roku
    http://www.pb.pl/Default2.aspx?ref=toppr&ArticleID=5
    5f0336d-93c6-4732-b035-180890434d7b

    imho złoty bezie sie powoli umacniał, nasz eksport dostaje szanse. Co
    prawda branza aut ma sie kiepsko,
    ale w sumie nie specjalizujemy sie tylko w dobrach luksusowych, a i juz
    zagranica zauwazyla, ze tu sie oplaca.
    Frank mnie jednak dalej niepokoi, od czasu jak banki ograniczyly kredyty.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.