  • 1. Data: 2009-10-05 17:08:27
    Temat: co to jest funkcjonalność debetowa?
    Od: z...@o...pl

    opierając się na rekomendacji kolegów z grupy pl.biznes.banki
    wybrałem się do ćwierćbanku w celu ustawienia funkcjonalności
    debetowej na karcie kredytowej. Jeden pracownik nie wiedział
    co to takiego jest (i próbował mi tłumaczyć różnicę między
    kredytówką a debetówką) inna pani natomiast stwierdziła
    rezolutnie że "wie" co to jest funkcjonalność debetowa (pan
    który nie wiedział, spojrzał na nią jak na geniusza) po czym
    wyjaśniła że funkcjonalność ta to po prostu automatyczna
    spłata z konta osobistego i nic wiecej. Nie dała sobie
    powiedzieć, że jest inaczej. W obawie że aktywuje mi nie tę
    usługę o którą proszę wyszedłem z placówki nic nie podpisując

    jak wytłumaczyć franczyzobiorcom ćwierćbanku co ja chcę aktywować?

  • 2. Data: 2009-10-05 17:33:01
    Temat: Re: co to jest funkcjonalność debetowa?
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > jak wytłumaczyć franczyzobiorcom ćwierćbanku co ja chcę aktywować?

    Nie tłumaczyć . Tylko dzwonić na 223822822 . Przy okazji pietno dla głupich
    stron Polbanku z których nie mogę skopiować numeru.

    as

  • 3. Data: 2009-10-05 17:49:59
    Od: z...@o...pl

    > Nie tłumaczyć . Tylko dzwonić na 223822822 .

    rozumiem, że usługę można aktywowac telefonicznie?

  • 4. Data: 2009-10-05 18:15:41
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > rozumiem, że usługę można aktywowac telefonicznie?

    Polbank twierdzi ze tak
    http://www.polbank.pl/karty-kredytowe/dwie-karty-w-j
    ednej.html

    pozd
    as

  • 5. Data: 2009-10-05 18:23:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    z...@o...pl wrote:
> [...]
    > usługę o którą proszę wyszedłem z placówki nic nie podpisując
    >
    > jak wytłumaczyć franczyzobiorcom ćwierćbanku co ja chcę aktywować?

    Ale po co ci to?
    Czekasz aż ktoś ci przy okazji rąbnie kasę z konta?
    Karta kredytowa to karta kredytowa i należy ją trzymać od swoich
    pieniędzy tak daleko jak się tylko da.

  • 6. Data: 2009-10-05 18:34:24
    Od: Tomek <t...@n...pl>

    z...@o...pl pisze:
    > rozumiem, że usługę można aktywowac telefonicznie?
    jeśli masz PIN do obsługi telefonicznej. Ale nie polecam tej
    funkcjonalności debetowej...

  • 7. Data: 2009-10-05 18:54:04
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    z...@o...pl wrote:
> [...]
    > usługę o którą proszę wyszedłem z placówki nic nie podpisując
    >
    > jak wytłumaczyć franczyzobiorcom ćwierćbanku co ja chcę aktywować?

    1. Iść do oddziału. Prawdziwego, nie franczyzowego.
    2. Znaleźć inteligentnego pracownika. (To najtrudniejszy punkt.)
    3. Poprosić, by znalazł w ich intranecie formularz o nazwie "Wniosek o
    zmianę właściwości Funkjonalności Debetowej Karty Kredytowej oraz
    dyspozycji automatycznej spłaty Karty Kredytowej z Konta". Plik zawiera
    w swej nazwie "Wnios_ZmianaFunkjon-KD". (Sam bym Ci podesłał skana, ale
    niestety mam tylko wypełniony...).
    4. Wypełnić wniosek.
    5. Podpowiedzieć pracownikowi, że ma w bankowym intranecie instrukcję
    "krok po kroku" (ze screenshotami i komentarzami!) dotyczącą sposobu
    wprowadzenia tej dyspozycji do systemu. Wiem, że takie coś istnieje, bo
    na własne oczy widziałem! Obsługant musi sobie "tylko" go znaleźć i
    wyświetlić na ekranie albo wydrukować.
    6. W przypadku zaistnienia "niemożności" - nalegać by obsługant
    skontaktował się z ich wewnętrznym party-line i poprosił kogoś
    mądrzejszego z centrali o wskazówki. Mogą to zrobić, tylko na ogół nie
    chcą, bo muszą wtedy czekać uwieszeni na słuchawce tak długo, jak my to
    robimy gdy dzwonimy - ich wewnętrzne party-line jest tak samo wiecznie
    zajęte... Alternatywnie można zasugerować by znaleźli numer i zadzwonili
    bezpośrednio do działu kart i kredytów konsumpcyjnych w centrali - np.
    do pani dyrektor Beaty Szwankowskiej, albo do kogoś jej podległego.
    7. W przypadku zaistnienia "ogólnej niemożności" - znaleźć inny oddział
    i kontynuować ponownie od punktu drugiego. :-)

    Ze swej strony dodam, że w oddziale w Warszawie przy rondzie ONZ
    pracownik Karol Gałazin WIE JAK TO ZROBIĆ. Gdy wszystko inne zawiedzie -
    wsiadaj w samochód i w drogę!

    Mi udało się już w drugiej placówce Polbanku! (Pierwsza była
    franczyzowa). Powodzenia!

    :-)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2009-10-05 18:54:42
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tomek wrote:
    > jeśli masz PIN do obsługi telefonicznej. Ale nie polecam tej
    > funkcjonalności debetowej...

    Ale masz jakiś argument? :-)

    --
    MiCHA

  • 9. Data: 2009-10-05 19:03:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mi udało się już w drugiej placówce Polbanku! (Pierwsza była
    > franczyzowa). Powodzenia!
    >
    > :-)

    a nie wystarczy wydrukować screena ze strony banku i pójść z tym do
    placówki?

    jak nie wiedzą to niech dzwonią i szukają!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-10-05 20:20:19
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 5 Paź, 21:03, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > a nie wystarczy wydrukować screena ze strony banku i pójść z tym do
    > placówki?
    jest jeszcze dodatkowe utrudnienie, na które się nacieli gdy
    uruchamiali ą usługę dla mnie
    trzeba "podpiąć" odpowiednio jeśli klient nie ma karty debetowej.