  • 1. Data: 2010-01-14 08:27:42
    Temat: co to jest oslonka do zblizeniowej Polbank-Era
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Co to jest oslonka do minikarty zblizeniowej Polbank-Era?

    Zwykła plastikowa "koperta" ? Folia chroniąca przez nieautoryzowanym
    użyciem?
    Jakies ozdobne opakowanie?
    W ogole jak duża jest ta minikarta?

  • 2. Data: 2010-01-14 08:49:53
    Temat: Re: co to jest oslonka do zblizeniowej Polbank-Era
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-01-14 09:27, Krzysiek wrote:
    > Co to jest oslonka do minikarty zblizeniowej Polbank-Era?
    >
    > Zwykła plastikowa "koperta" ? Folia chroniąca przez nieautoryzowanym
    > użyciem?

    taka kopertka z twardego plastiku z klejem na spodniej stronie.

    > W ogole jak duża jest ta minikarta?

    na oko (bo nie mam linijki) : 2cm x 4,5cm

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-01-14 09:29:02
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:himlrk$eqb$1@inews.gazeta.pl...

    > taka kopertka z twardego plastiku z klejem na spodniej stronie.

    Do przyklejenia na komórkę.
    Idealne rozwiązanie do zgubienia / kradzieży karty razem z komórką ;-)

    Pzdr

    JKK