  • 1. Data: 2002-08-15 10:43:13
    Temat: co uslyszal klient zamykajacy pozyczke w Pekao SA
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Znajomi zamykali pozyczke w Eurokoncie i wspominieli , ze maja
    wysokie oprocentowanie tej pozyczki.
    -na to oslyszli takie wyjasnienie Pekao- Mamy wysokie oprocentowanie
    kredytów bo Bank ma ugruntowaną pozycje na rynku.
    U nas zostaja dobrzy klienci.

    Zycze duzo szczescie Pekao i gratulacje dla jego "niedobrych" klientow
    wiejacych dzwiami i oknami:-)))

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-08-15 12:28:24
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Poczekamy zobaczymy za 5-8 lat, te panie/panowie beda stac po zasilek jak
    bank nie zmieni swojej polityki.
    I pytanie pomocnicze dobrzy klienci czemu maja przeplacac? Lepiej, powinni
    miec znizki :)

    Pzd TRavis
    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-08-15 13:39:26
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Wojtek Frabinski pisze:
    >-na to oslyszli takie wyjasnienie Pekao- Mamy wysokie oprocentowanie
    >kredytów bo Bank ma ugruntowaną pozycje na rynku.
    >U nas zostaja dobrzy klienci.

    Pekao zaczyna zachowywać się jak TPSA. Z tym, że TPSA jest monopolistą
    na rynku telefonii stacjonarnej i tutaj klienci nie mogą głosować nogami
    :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2002-08-15 15:59:51
    Od: No Name <v...@w...pl>

    (...)

    > Pekao zaczyna zachowywać się jak TPSA. Z tym, że TPSA jest monopolistą
    > na rynku telefonii stacjonarnej i tutaj klienci nie mogą głosować nogami

    Coś mi się wydaje, że było jakieś posiedzenie zarządu tego pięknego
    banku i postanowili dokonać "dynamicznych zmian". Oprocentowanie kredytu
    w eurokoncie b.z. - oprocentowanie eurokonta do poziomu technicznego.
    Wypowiadanie umów kredytowych w eurokoncie pod byle pretekstem, np.
    "niedozwolony" debet 100 zł przy limicie 10k. Korzyść jest znaczna.
    Oprocentowanie od pożyczki jest niższe niż od należności
    przeterminowanej, klient (sam lub z pomocą komornika) spłaca - jest więc
    zwrot kapitału i zysk jednocześnie. Nazywa się to restrukturyzacją
    aktywów czy jakoś tak.
    Fajne chłopaki (i dziewczyny też, szczególnie jedna).

    Pzdr: Dogbert