  • 11. Data: 2009-11-30 15:52:59
    Temat: Re: co wymyslil TECHMEX ?
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:hf0m19$nh5$1@node1.news.atman.pl...

    > TECHMEX SA otwarcie postępowania upadłościowego obejmującego likwidację
    > majątku

    Wogóle mnie to nie dziwi...

    Od dłuższego czasu się to zapowiadało, a jadąc ulicą Partyzantów w Bielsku,
    z tygodnia na tydzień pod Techmexem było mniej samochodów. Ludzie pracujący
    tam miesiącami nie dostawali kasy itd...

    Bartłomiej Miara

  • 12. Data: 2009-11-30 16:18:43
    Od: k...@p...onet.pl

    > Mnie zastanawia co by się stało jakby pozwolić handlować akcjami nawet dawno
    > po upadku spółki. Ot byłyby to zwykłe nic nie warte papierki, ale na pewno
    > znaleźliby się chętni do zakupienia ich :)
    ---------------

    to juz jest na naszym rynku-jest pare spolek ktore nic nie robia tylko my
    sobie handlkujemy ich papierkami-

    to i tak lepiej niz gdy ma spolka ksiegowego ktory robi sztuki cyrkowe np na
    opcjach czy na oddawaniu akcji prezesowi i innym nie mowiac o tym inwestorom
    wczesniej

    kroovka

    spolka WINNA byc notowana az do kolejnego odwolania w sadzie, jesli wczesniej
    nie podjeto innych decyzji..

  • 13. Data: 2009-11-30 16:42:23
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
    > trzeba sie zwracac do Gieldy po zwrot sredniej z ostatnich 5 dni za posiadane
    > akcje z powodu zapomnienie ich zawieszenia, takie bedzie jutro postanowienie-
    > ciekawe czy tak?
    >
    > ladne roztrzygnecie?
    >
    > kroovka

    A to nie jest tak, ze nie zawiesza notowan na GPW?
    I będą na giełdzie, póki ich nie puszczą z dymem?

  • 14. Data: 2009-11-30 16:43:29
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > akcje z powodu zapomnienie ich zawieszenia, takie bedzie jutro postanowienie-

    a i dlaczego niektorzy jeszcze chca to kupowac?

  • 15. Data: 2009-11-30 19:04:20
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 30 Lis, 17:43, Jacek <m...@s...pl> wrote:

    > a i dlaczego niektorzy jeszcze chca to kupowac?

    może mając na uwadze kilka innych przypadków kupienia spółek
    "upadłych" z GPW liczą, że i tutaj się tak stanie?

    --
    plusz