  • 1. Data: 2010-05-29 20:58:01
    Temat: co z tymi funduszami?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Zaczęły się ostatnio reklamować w TV. Nie za wcześnie? A może zawsze po roku
    zwyżek się reklamują, aby pokazać jaka super stopa zwrotu? Nigdy na to nie
    zwracałem uwagi, ale mam pewne obawy.

  • 2. Data: 2010-05-29 20:59:25
    Temat: Re: co z tymi funduszami?
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > roku
    > zwyżek się reklamują, aby pokazać jaka super stopa zwrotu? Nigdy na to nie

    Zgrywa się to z lipcem-sierpniem, też zauważyłem - w dodatku do lipca bodaj
    jest EXTRA OKAZJA wejść do nich bez jakichś tam opłat:)))

  • 3. Data: 2010-05-29 21:32:03
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 29-05-2010 o 22:58:01 Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > roku
    > zwyżek się reklamują, aby pokazać jaka super stopa zwrotu? Nigdy na to

    tak, tu raczej chodzi o kolorki w tabelkach stóp zwrotu. Jak są ładne
    zielone dla 3m, 6m, 12m, a najlepiej i dalej,
    to jest to zachęta dla Kowalskich i innych ynwestorów. Pamiętam, jak
    podwójny szczyt z 2007 r. tymi kolorkami zachwiał.
    Trochę się jednak dziwię reklamom niemal 1m po sporych spadkach.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2010-05-30 06:46:34
    Od: "Schogun531" <s...@o...pl>

    Zbyszek wrote:

> [...]
    > Kowalskich i innych ynwestorów. Pamiętam, jak podwójny szczyt z
    > 2007 r. tymi kolorkami zachwiał. Trochę się jednak dziwię reklamom

    Akurat przeczytałem na bossie wpis na temat, może coś wniesie, polecam:
    http://blogi.bossa.pl/2010/05/28/fundusze-jako-wskaz
    nik/

    pozdrawiam
    --
    schogun531

  • 5. Data: 2010-05-30 11:54:25
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > Akurat przeczytałem na bossie wpis na temat, może coś wniesie, polecam:
    > http://blogi.bossa.pl/2010/05/28/fundusze-jako-wskaz
    nik/

    nie za wiele to nie wnosi do sprawy
    bo ekstrema np. wigu i aktywów funduszy nie są przesnięte względem siebie
    - nie ma czynnika wyprzedającego
    ponadto trudno przed faktem okreslić ze włąsnie mamy szczyt.
    (a nawet gorzej bo dane z fundów mamy póżniej).