  • 11. Data: 2007-02-08 22:01:27
    Temat: Re: co zamiast mBanku
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> writes:

    > Jak sie staralem o hipoteczny i powiedzialem pani w wbk ze zlozylem
    > wnioski w jeszcze kilku bankach to pani mi powiedziala ze jesli sie
    > zdecyduje na wbk, to z tamtych bankow bede musial wziac zaswiadczenia
    > ze nie biore kredytu.

    I ze wszystkich pozostalych bankow tez?

    MJ

  • 12. Data: 2007-02-08 22:13:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomcio" <...@w...pl> wrote in message

    > Dokładnie. Potrzebny mi papierek, ze zlozylem dnia x wniosek o kredyt na
    > kwote y i dnia z zostal on rozpatrzony negatywnie.
    > do tego jednego zdania 2 pieczatki i jeden podpis

    Moze cos zle tlumaczysz mLinkom. Jesli chcesz informacje o tym, ze nie masz
    kredytu to zamawiasz sobie standardowa opinie bankowa

    Sporządzenie na życzenie Klienta opinii o Kliencie:
    a) według wzoru mBanku 20 zł
    - za ostatnie 12 miesięcy 30 zł
    - za każde następne rozpoczęte 12 miesięcy 50 zł
    b) według wzoru dostarczonego przez Klienta

    Wydanie opinii o kredycie50,00 zł
    Wydanie opinii o rachunku bankowym30,00 zł

    MK

  • 13. Data: 2007-02-08 22:38:12
    Od: "brator" <b...@g...com>

    potwierdzam - mam podobne problemy - mimo wielokrotnego wspominania ze
    sprawa pilna mbank zlewa klientow
    raczej odradzam

  • 14. Data: 2007-02-09 06:13:00
    Od: "Tomcio" <...@w...pl>

> [...]
    > b) według wzoru dostarczonego przez Klienta
    >
    > Wydanie opinii o kredycie50,00 zł
    > Wydanie opinii o rachunku bankowym30,00 zł

    I tu jest cały pies pogrzebany. Nie ma zaswiadczenia o tym ze bank nie udzielil
    mi kredytu.
    Opinia o kredycie mowi czy klient solidnie splaca, jakie ma zadluzenie itp.

    Opinia o kliencie tez mi nie jest potrzebna

    Druk niestandardowy i tyle... Nikt go nie potrafi wystawic

  • 15. Data: 2007-02-09 07:22:13
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Tomcio wrote:
> [...]
    > ośmiu miesięcy staram się o coś takiego i nic... Infolinia przyjmuje
    > kolejne reklamacje, które pozostają bez odpowiedzi.

    Prawda.

    > Mam konto u nich od 5 lat, a jednego jebanego papierka nie potrafia
    > mi przysłać.

    Oj, nie potrafia.

    > W innym banku, w którym tez sie o taki produkt starałem, wspomnianą
    > decyzję dostałem w czasie pierwszej wizyty w oddziale w przeciągu 10
    > minut.

    Bo wlasnie tak jest.

    > Problemem jest tez zamykanie rachunkow kredytowych i kart
    > kredytowych.
    > (dluuuuuuuuuugo to trwa)

    A tutaj nie rozumiem. Mi karte zamkneli w tydzien od wyslania (poczta)
    dyspozycji zamkniecia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2007-02-09 08:03:36
    Od: "Tomcio" <...@w...pl>

    > A tutaj nie rozumiem. Mi karte zamkneli w tydzien od wyslania (poczta)
    > dyspozycji zamkniecia.

    A kiedy wyslali informacje do BIK, że ją zamknąłeś????
    Bo u mnie po 5 miesiącach.

  • 17. Data: 2007-02-09 08:03:55
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Tomcio wrote:
    > A kiedy wyslali informacje do BIK, że ją zamknąłeś????

    Nie wiem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2007-02-09 16:19:37
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *JSZ30* wrote:

    > Wlasnie otworzylem tam konto z zamiarem
    > lokowania niezbyt duzych kwot w FI (wiadomo, brak prowizji za nabycie
    > jednostek).

    Do tego to akurat mB się świetnie nadaje. Jako skarbonka. A co do "poważnych
    zastosowań" to już Ci inni napisali.

    <>

  • 19. Data: 2007-02-09 19:49:00
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    "JSZ30" news:54b30$45cb8be2$540ada48$2524@news.chello.pl

> [...]
    > lokowania niezbyt duzych kwot w FI (wiadomo, brak prowizji za nabycie
    > jednostek). Czy jest cos czego nie wiem, a powinienem?! Bede wdzieczny za

    Jeżeli o mnie chodzi złego słowa nt. mBanku powiedzieć nie mogę. Negatywne
    opinie w większości przypadków pochodzą od osób posiadających rachunku
    firmowe, które nie otrzymały w odpowiednim terminie pewnych papierków - co
    rzecz jasna w zupełności tłumaczy ich negatywne opinie/podejście :)

    Ogólnie jednak można z ręką na sercu powiedzieć, że dokonałeś dobrego
    wyboru - mBank to idealny bank do zakupu jednostek FI bez prowizji i
    dokonywania płatności :)

    Pozdrawiam.

  • 20. Data: 2007-02-09 19:55:39
    Od: "JSZ30" <a...@a...pl>

    Serdecznie dziekuje wszystkim grupowiczom za wnikliwe posty i pozdrawiam.
    JSZ30