  • 11. Data: 2003-07-09 11:12:20
    Temat: Re: co zamiast pkosa-vip
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    (o kredyt B)
    > A tak na pierwszy rzut oka, to wieksze dzienne limity wyplat z bankomatow,
    > zlote karty, diners, lepsze ubezpieczenie itp. czyki bajery dla vipow ;)

    w pekao przy VIPie możesz negocjować limity, tak jak sobie życzysz;)
    mam VIPa w KB i nie zauważyłem lepszego ubezpieczenia, sądziłem wręcz że
    jest w KB nieporównywalnie gorsze, ale być może się mylę (nie korzystam z
    tego Ubezpieczenia)
    A jeśli chodzi o obsługę, to zawsze korzystam z pokoju dla vipów w Pekao,
    gdzie obsługuje mnie przeważnie pani dyrektor, obsługa jest baardzo szybka,
    rewelacyjna, czego nie mogę powiedzieć o KB, zresztą za pekao już sentymenty
    przemawiają, sami mi wcisnęli vipa, karty itp, itd. nawet się o takie cuda
    kiedyś nie pytałem.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 12. Data: 2003-07-09 12:15:46
    Od: "Adam" <a...@p...spam.onet.pl>

    W wiadomości:begeud$nt7$...@a...news.tpi.pl,
    Darek <g...@p...fm> wystukał:
    > Wcale nie trzeba dokumentowac wplywow.
    > wystarczy zadeklarowac okreslona kwote wplywow na kwartal tak zeby
    > srednie miesieczne wplywy wynosily minimum 5 tys.
    > wiem bo mam Aquariusa i pieniadze przychodza na konto z roznych
    > zrodel.

    dzwonilem wczoraj, i pan kazal mi sie za pomoca pitow 5 wyspowiadac z
    dochodow... moze cos sie zmienilo? - tylko ze ine mam umowy o prace tyklo
    dzialalnosc gosp.

    --
    Pozdrowienia

    Adam GG# 402495

    Registered wXPHome user :)

  • 13. Data: 2003-07-09 15:22:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Adam <a...@...spam.poczta.onet.pl> wrote:
    > jakie konto w jakim banku proponujecie zamiast pkosa vip ?

    ekonto w mBanku na przykład. Ja zamieniłem i sobie chwalę :-)

    --

  • 14. Data: 2003-07-09 17:35:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał:
> [...]
    > miesieczne wplywy wynosily minimum 5 tys.
    > wiem bo mam Aquariusa i pieniadze przychodza na konto z roznych zrodel.

    Potwierdzam. Przynajmniej dla klientów multi co zmienili konto na aqua...