  • 1. Data: 2009-10-30 09:15:15
    Temat: cos cieknie, ale nie wiadomo gdzie
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Prokuratura nie potrafiła ustalić, czy ktoś uprzedził Andrzeja Leppera o
    akcji Centralnego Biura Antykorupcyjnego, i śledztwo umorzyła.
    - Wszystkie łańcuchy poszlak zawierały luki - tłumaczył wczoraj Andrzej
    Janecki, szef warszawskiej Prokuratury Okręgowej. Z jego słów wynika, że
    prokuratura nie wyklucza przecieku, ale nie ma na to bezpośrednich
    dowodów. Janecki zapewniał, że każdą z wersji przecieku, a było ich
    siedem, skrupulatnie zbadano.
    ---Koniec---

    Myślę , że gdyby postawić przed prokuraturą zadanie zbadania w jakim
    ustroju żyjemy w roku 2009, to też musiała by sprawę umorzyć, bo niby są
    pewne poszlaki wskazujące, że jest to demokratyczne państwo prawa oparte
    o gospodarkę rynkową, ale w łańcuch tych poszlak znajdują się sporej
    wielkości luki.

  • 2. Data: 2009-10-30 10:01:23
    Temat: Re: cos cieknie, ale nie wiadomo gdzie
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pewne poszlaki wskazujące, że jest to demokratyczne państwo prawa oparte o
    > gospodarkę rynkową, ale w łańcuch tych poszlak znajdują się sporej

    Największa luka to jest w fakcie gdzie wstępował na pogaduszkę JK w drodze z
    ministerstwa do Mariota.

  • 3. Data: 2009-10-30 10:32:01
    Od: "poniek" <p...@o...eu>

    Pisiorku wypisuj te swoje "mądrości" w Rzepie albo w Gościu Niedzielnym. Tam
    znajdziesz prawdziwych czytelników.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-10-30 10:37:09
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    poniek pisze:
    > Pisiorku wypisuj te swoje "mądrości" w Rzepie albo w Gościu Niedzielnym. Tam
    > znajdziesz prawdziwych czytelników.

    E tam. Ja chciałbym do elity. Jeśli już nie mógłbym w "Nie", bo to za
    wysokie progi, to chociaż w Gazecie Wybornej :)