  • 1. Data: 2013-08-01 15:41:41
    Temat: czas przelewu z inteligo do ipko
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    ile może trwać? zleciłem 15:10
    jest 15:42 i nie ma ani tu ani tam

  • 2. Data: 2013-08-01 16:01:32
    Temat: Re: czas przelewu z inteligo do ipko
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 1 sierpnia 2013 15:41:41 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:
    > ile może trwać? zleciłem 15:10
    >
    > jest 15:42 i nie ma ani tu ani tam

    trwało ok. 40 minut doszło 15:50

  • 3. Data: 2013-08-01 17:32:31
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Sebastian wrote:

    > trwało ok. 40 minut doszło 15:50

    kiedys na ich stronie pisali ze 15minut max (albo srednio).

  • 4. Data: 2013-08-01 22:31:37
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > kiedys na ich stronie pisali ze 15minut max (albo srednio).

    dlatego się niepokoiłem - ale skoro średnio to kowalskiemu
    dojdzie w 6 minut a nowakowi w 46 minut. No i nie wykluczam
    że w trakcie księgowania eliksirów przychodzących system jest
    obciążony i przetwarzanie wewnątrzbankowe niec o zwalnia wtedy