  • 11. Data: 2010-11-29 12:48:08
    Temat: Re: czas sie zwijac
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 29 Lis, 13:45, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Ja z kolei jak klikam w "histori " rachunku, to mnie wylogowywuje.

    Bo klienci zrobili awanturę na forum mB i wyłączyli historię, przecież
    to gigantyczny wypływ danych osobowych.

  • 12. Data: 2010-11-29 12:50:00
    Temat: Re: [mBank] czas sie zwijac
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 13:47, PKK pisze:

    > numer rachunku odbiory nie zgadza się z moim rachunkiem nawet :)

    Ta, już widzę te odpowiedzi na reklamacje:

    "dokonał Pan przelewu na rachunek nr ... ... należący do PKK i CO NAM
    PAN TERAZ ZROBI???"

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2010-11-29 12:50:15
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Andrzej Kłos <a...@w...pl> dared to write:
    > to, że na moje konto doszły dziś jakieś dowolne przelewy (nr konta
    > odbiorcy kompletnie nie pokrywa się z moim kontem) to nawet fajnie :) ,
    > ale jaka mam pewność, że moje przelewy dziś poszły tam, gdzie powinny?
    >
    > andy_nek

    U mnie w ogóle nie można wejść w historię operacji. "Zwykły" link (ten pod Szczegóły
    rachunku) oraz ten z lewego menu zniknęły, a kliknięcie na "Historia rachunku" na
    liście kont wywala błąd: "Operacja nie może zostać wykonana (CSB)" i wylogowanie.

    Coś im ta aktualizacja strony logowania nie wyszła...

  • 14. Data: 2010-11-29 12:50:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 13:50, Liwiusz pisze:

    > Ta, już widzę te odpowiedzi na reklamacje:
    >
    > "dokonał Pan przelewu na rachunek nr ... ... należący do PKK i CO NAM
    > PAN TERAZ ZROBI???"

    Ach, no i żeby sobie życie ułatwić, odcięli dostęp do historii rachunku :)

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2010-11-29 12:51:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "PKK" <s...@s...in.lublin.pl> napisał w wiadomości grup
    n.pl...

    No - od kiedy jestem na pbb to chyba takiej afery jeszcze nie mieliśmy, nie?
    Dość ostra jazda.

  • 16. Data: 2010-11-29 12:51:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-29 13:50, kashmiri pisze:
> [...]
    wylogowanie.

    > Coś im ta aktualizacja strony logowania nie wyszła...

    O tak, ale jak była błędna formatka logowania (uciekający kursor,
    pamiętacie?), to chyba przez lata tłumaczyli się, że poprawa to nie tak
    szybko, bo każdą zmienianą pierdołę trzeba testować itp. itd. A teraz
    taka zmiana i jakby gimnazjalista na zaliczenie pisał...

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-11-29 12:56:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Użytkownik "PKK" <s...@s...in.lublin.pl> napisał w wiadomości grup
    n.pl...

    > No - od kiedy jestem na pbb to chyba takiej afery jeszcze nie
    > mieliśmy, nie? Dość ostra jazda.

    Czyli nie pamiętasz połączenia handlobanku z citi?

    Też było fajnie.

    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 18. Data: 2010-11-29 12:58:05
    Od: "jan kowalski" <0...@N...gazeta.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Ja z kolei jak klikam w "historię" rachunku, to mnie wylogowywuje.

    Cieniasy...
    Ja dostałem na firmowe trochę przelewów "od czapy" (mam nadzieje że bank to
    wyczyści, bo jak my to rwa mać zaksięgujemy: "stroj borata" - a firma nie ma
    nic wspólnego z takimi rzeczami)

    Zdążyłem wygenerować sobie do PDF spis wszystkich przelewów z tego konta od
    1.1.2010 (tak na "wszelki wypadek") + chyba wszystkie pojedyncze potwierdzenia
    przelewów, na których widać że rachunek odbiorcy nijak się ma do rachunku, na
    który kasa wpłynęła...

    mlinka zajęta, kontakt przez internet też leży

  • 19. Data: 2010-11-29 12:58:26
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    czekałem na czacie. byłem 69. przy 19 w kolejce wyłączyli czata :)
    jeszcze takiego numeru nie widziałem w historii e-banków
    pzdr
    GL

  • 20. Data: 2010-11-29 13:01:40
    Od: "jan kowalski" <0...@g...pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "PKK" <s...@s...in.lublin.pl> napisał w wiadomości grup
    n.pl...

    > No - od kiedy jestem na pbb to chyba takiej afery jeszcze nie mieliśmy, nie?
    > Dość ostra jazda.

    ajć, bywały chyba ciekawsze - a kwestia przelewów z polbanku gdzie pieniądze
    się chyba "rodziły znikąd" ?

    tutaj to chyba tylko rozsynchronizwały im się dane i o ile kasa poszła na
    prawidłowe konta, to już informacje tekstowe (nadawca, tytul przelewu, konto
    odbiorcy) wzięło sie z innego przelewu.

    wiec raczej afera nie finansowa, a z poufnością danych