  • 1. Data: 2011-07-20 12:40:09
    Temat: czat mbanku
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 43 w kolejce. Twój czas
    oczekiwania w przybliżeniu wynosi 137 min. Dziękujemy."

    Trochę długi ten czas. Zamiast czekać zadzwoniłem na mlinię i tam
    czekałem chyba 10 sekund.

    a.

  • 2. Data: 2011-07-20 12:48:59
    Temat: Re: czat mbanku
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On 20 Lip, 14:40, w...@a...pl (Wemif) wrote:
> [...]
    > oczekiwania w przybliżeniu wynosi 137 min. Dziękujemy."
    >
    > Trochę długi ten czas. Zamiast czekać zadzwoniłem na mlinię i tam

    No też tak miałem, jak doszło do 20 miejsca w kolejce, rozłączyło mi
    chata i wyskoczyło info. że żaden konsultant nie jest zalogowany do
    systemu. mBank spada na psy.

  • 3. Data: 2011-07-20 19:40:49
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 20.07.2011 14:40, Wemif pisze:

    > "Konsultant wkrótce się z Tobą połączy. Jesteś 43 w kolejce. Twój czas
    > oczekiwania w przybliżeniu wynosi 137 min. Dziękujemy."

    A gdy się doczekasz to odpowiedź na 90% pytań brzmi: "proszę o kontakt z
    mlinią" (a na pozostałe 10% pytań można znaleźć odpowiedzi na stronie)

  • 4. Data: 2011-07-20 19:47:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j06ib9$6vo$1@host.amsnet.pl>, w...@a...pl (Wemif)
    wrote:

> [...]
    > oczekiwania w przybliżeniu wynosi 137 min. Dziękujemy."
    >
    > Trochę długi ten czas. Zamiast czekać zadzwoniłem na mlinię i tam

    Czasem bywa odwrotnie.
    I co z tego?

    W kazdym razie ja wole miec wlaczne okienko na desktopie, niz blokowac
    sobie telefon na pol godziny (a na koniec zostac rozlaczony).
    TA

  • 5. Data: 2011-07-20 20:38:03
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    net.pl...

    > W kazdym razie ja wole miec wlaczne okienko na desktopie, niz blokowac
    > sobie telefon na pol godziny (a na koniec zostac rozlaczony).
    > TA

    Różnica jest taka, że przez mLinię załatwisz wiele, przez mCzat to możesz
    sobie pogadać.

  • 6. Data: 2011-07-21 04:53:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-20 22:38, Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    net.pl...

    > Różnica jest taka, że przez mLinię załatwisz wiele, przez mCzat to
    > możesz sobie pogadać.

    Druga różnica jest taka, że na mlinię nigdy nie czekałem "pół godziny",
    tylko konsultant był dostępny od razu lub niezwłocznie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-07-21 10:03:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:j08bcc$vr0$...@n...onet.pl...

    > Druga różnica jest taka, że na mlinię nigdy nie czekałem "pół godziny",
    > tylko konsultant był dostępny od razu lub niezwłocznie.

    Mnie się także zdarzało, że był dostępny bez zbędnej zwłoki. :D

  • 8. Data: 2011-07-21 12:27:38
    Od: pI <u...@1...pl>

    Wed, 20 Jul 2011 22:38:03 +0200, na pl.biznes.banki, Marcin Wasilewski
    napisał(a):

    > Różnica jest taka, że przez mLinię załatwisz wiele, przez mCzat to możesz
    > sobie pogadać.

    Może w przyszłości będzie się dało więcej... Jakieś 2 tygodnie temu
    dzwonili z ankietą dotyczącą mCzatu z logowaniem, gdzie dało by się
    więcej... Zatem jakieś światełko w tunelu jest.

    --
    pI

  • 9. Data: 2011-07-26 17:52:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j08bcc$vr0$1@news.onet.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    Z moich doswiadczen - przez mLinie tez niewiele mozna zalatwic.
    A co do mCzata to wiadomo, ze pelni funkcje tylko informacji wiec
    niczego wiecej nie oczekiwalem.

    > Druga różnica jest taka, że na mlinię nigdy nie czekałem "pół godziny",
    > tylko konsultant był dostępny od razu lub niezwłocznie.

    A mi sie zdarzalo, niestety.
    Zreszta, staram sie do nich nie dzwonic, zeby mi tetno nie skakalo bo to
    podobno niezdrowe. A ta bezradnosc w obliczu 'konsultantow' i ich
    procedur tak na mnie dziala.

    TA