  • 1. Data: 2005-12-11 17:35:10
    Temat: czek
    Od: "Jachu" <e...@o...pl>

    Witam
    Dostałem zwrot podatku z Anglii w formie czeku i nie wiem gdzie
    najkorzystniej go zrealizować (300 funtów) Moze ktoś z Was wie gdzie.

  • 2. Data: 2005-12-11 18:17:43
    Temat: Re: czek
    Od: "Greg" <g...@i...com>

    > Dostałem zwrot podatku z Anglii w formie czeku i nie wiem gdzie
    > najkorzystniej go zrealizować (300 funtów) Moze ktoś z Was wie gdzie.

    Inkaso w PKOSA najtaniej i szybciek

    jkolina

  • 3. Data: 2005-12-11 22:16:00
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    > Inkaso w PKOSA najtaniej i szybciek

    guzik prawda (jak sie myle to na pewno ktos poprawi)
    w pko sa (w oddziale na moim osiedlu) zadaja aby zalozyc min na 3 miesiace
    rachunek w gbp (inaczej jakas tam oplata manipulacyjna wystapi)- rachunek
    kosztuje 0,5 gbp/mies - do tego 1% min 20zł - z czasem nie wiem bo nie
    skorzystalem
    w bzwbk - wyplaca funty w kasie bez zadnych problemow (oczywiscie jak
    przyjda) - stala oplata 25zl za czek (nie wiem jak z czekami na bardzo duze
    kwoty ale ani mnie ani Jachu to nie dotyczy) - termin realizacji do 9 tyg. -
    ile w rzeczywistosci to powiem jak dojda moje

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-09-30 23:45:45
    Od: "konsultant euro_czek" <konsultant_euro-czek.pl@WYTNIJ_TOo2.pl>

    Witam Państwa,

    Jestem konsultantem firmy EuroCredit, do której należy projekt Euro-Czek.pl
    instytucji, która przyspiesza rozliczanie czeków skarbowych wydawanych za
    granicą. 70% klientów odzyskujących podatek z Wielkiej Brytanii robi to
    samodzielnie, tamtejszy, jak
    i inne urzędy skarbowe rozliczają nadpłacony podatek w postaci czeków.

    Niestety w Polsce czeki nie występują w naturalnym obrocie tak jak w Europie
    Zachodniej. I tym samym nie ma odpowiedniej atrakcyjnej oferty banków na
    realizację czeków ( oferta jest droga, dłuższy proces). Termin realizacji trwa
    5-12 tygodni. Nasza firma zrealizowała już ponad 1800 podobnych czeków na
    łączną kwotę ponad 3mln zł, a termin ich realizacji trwa 5-7 dni.

    Jeżeli posiadają Państwo jakiekolwiek pytania z tego zakresu służę rada i pomocą.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał, konsultant Euro-Czek.pl
    http://www.euroczek.pl/formularz-zgloszeniowy-2/inde