  • 11. Data: 2007-10-23 10:18:24
    Temat: Re: czemu jeszcze kk są płatne?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Paź, 12:08, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > No nie, przegiąłem o jedno zero... ;))
    > Tylko 5% pensyjki... :((

    Robiac rocznie zakupy na 100.000,00 zl , mozesz zainkasowac az 500 zl
    na koniec roku.
    Mozesz wyrobic karte dodatkowa i podeslac dla mojej zony, ONA
    bezinteresowanie pomoze ;)

  • 12. Data: 2007-10-23 11:21:40
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Robiac rocznie zakupy na 100.000,00 zl , mozesz zainkasowac az 500 zl
    > na koniec roku.

    Ale przy 30-40 jest jeszcze 150-20PLNów...

    > Mozesz wyrobic karte dodatkowa i podeslac dla mojej zony, ONA
    > bezinteresowanie pomoze ;)

    Myślę, że moja też jest niezła...
    Ostatnio ledwie ją odciągnąłem od zgody na przysłanie jej jakiegoś co-brandu
    Sephory... ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 13. Data: 2007-10-23 17:51:33
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "el" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to nie groteska, że w momencie gdzie karty rozdają prawie na każdym
    > rogu to w dalszym ciągu trzeba za nie płacić??
    >
    > mam na myśli min złotą rybkę.

    Bo sa jeszcze ludzie, ktorzy za to placa. Jakby duza grupa uzytkownikow
    wypowiadala umowe tak by nie placic za KK to by banki zmienily zasady.
    A tak to po co maja rezygnowac z zarobku? Zreszta juz wiele bankow
    to zmienia i nie trzeba placic przy odpowiednich obrotach na karcie.

    Pozdrawiam,
    Marcin