  • 21. Data: 2008-12-02 16:58:37
    Temat: Re: czemu was draznia CHIPy na kartach?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 2 Dec 2008 12:46:28 +0000 (UTC), autor wrote:

    > 1. a jak sobie inaczej wyobrazasz migracje kart i terminali do obslugi chipow?
    > pasek bedzie zamieszzcany przez okreslony czas, pozniej beda juz bez paska

    Wydawanie dwóch plastików.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 22. Data: 2008-12-02 17:25:09
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 2 Gru, 14:36, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    wrote:
    > On Tue, 2 Dec 2008 13:14:49 +0000 (UTC), Olgierd
    >

    > A banki mają w d.. ustawę. Ty nie masz kasy i masz BTE, możesz się
    > sądzić.
    > --
    >      ___________ (R)
    >     /_  _______      Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688
    >   ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198
    >  _______/ /_     Wywoływanie slajdówhttp://trzypion.pl/
    > ___________/    GG: 3524356

    Dlatego trzeba bankom zabrać BTE. Nie ma żadnego powodu, by w ten
    sposób, ustawowo, przesądzać, że w sporze to bank ma rację. Banki to
    takie same przedsiębiorstwa jak inne, a nie żadne "instytucje zaufania
    publicznego", czego dowodzi choćby nasza grupa dyskusyjna i poruszane
    na niej problemy.

  • 23. Data: 2008-12-02 18:51:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 2 Dec 2008 09:25:09 -0800 (PST), szczurwa <s...@g...com>
    wrote:

    >Dlatego trzeba bankom zabrać BTE. Nie ma żadnego powodu, by w ten
    >sposób, ustawowo, przesądzać, że w sporze to bank ma rację. Banki to

    A co to zmieni? Kasy i tak nei masz, spraw i tak w sądzie.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 24. Data: 2008-12-02 18:51:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 2 Dec 2008 15:07:22 -0000, "Marek" <n...@m...mnie> wrote:

    >Proste - mania przesladowcza, paranoja, spiskowa teoria dziejow, itp. :)
    >(no bo mi z tego czipa piniondze ukradna przeciez a jak bede podpisywal
    >papierek to nie!)

    Nie Tobie, tylko bankowi. Istotnie, z Chopa nei ukradna bankowi, tylko
    Tobie.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 25. Data: 2008-12-02 18:52:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 2 Dec 2008 16:30:57 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Żal Ci ludzi, którzy nie chcą zostać okradzeni przez bank?

    Żal mi, że dali sobie wcisnąć tak dupiany produkt...
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 26. Data: 2008-12-02 20:01:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

    > Żal Ci ludzi, którzy nie chcą zostać okradzeni przez bank?
    >
    > Pozdrawiam,
    > --

    Zal mi ich bo jak ktos przyuważy to mogą dostać w łeb za rogiem dla
    głupiego pinu....

  • 27. Data: 2008-12-02 20:39:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 19:52:37 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > On Tue, 2 Dec 2008 16:30:57 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    > Żal mi, że dali sobie wcisnąć tak dupiany produkt...

    Wszystkie produkty z pinem w Polsce są identycznie dupiane. Jeśli ktoś
    ukradnie Ci PIN - nie jesteś w żaden sposób chroniony.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 28. Data: 2008-12-02 20:51:53
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 2 Dec 2008 20:39:38 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Wszystkie produkty z pinem w Polsce są identycznie dupiane. Jeśli ktoś
    >ukradnie Ci PIN - nie jesteś w żaden sposób chroniony.

    Dlatego też żąl mi ich. Ja sobie nie dałem.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 29. Data: 2008-12-03 07:43:46
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 19:51:04 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A co to zmieni? Kasy i tak nei masz, spraw i tak w sądzie.

    Jak nie będzie BTE, to bank będzie musiał iść do sądu i się powygłupiać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 30. Data: 2008-12-03 08:00:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 3 Dec 2008 07:43:46 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@r...org> wrote:

    >Jak nie będzie BTE, to bank będzie musiał iść do sądu i się powygłupiać.

    Róznica niewielka, i tak się kończy w sądzie...
    --
    ___________/ GG: 3524356