  • 41. Data: 2008-12-04 11:03:50
    Temat: Re: czemu was draznia CHIPy na kartach?
    Od: "Artur Kubit" <a...@p...onet.pl>

    > Czyli nie wypłacasz gotówki w bankomacie? :)

    Kartą kredytową? Chyba, że w desperacji...

  • 42. Data: 2008-12-04 11:05:38
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    zapłacilem dzis w aquaparku, karta milenium ktora ma tylko pasek i pin byl
    wymagany, wiec ten podpis i bezpieczenstwo mozecie miedzy bajki wlozyc, pasek
    mozna bylo zeskanowac, a pin podejrzec w kamerze, w przypadku posiadania
    chipa, transkacje trzeba wykonac przez chip a jego z tego co tu mowiono tak
    latwo skopiowac sie nie da. No i jeszcze jedno w mbanku kk jest ubezpieczona z
    tego co sie orientuje i przezo okres jednej czy dwoch dob user przed
    zastrzezeniem karty nie odpowiada za transakcje (czy do jakiejs tam kwoty, nie
    pamietam juz) i nie ma slowa o tym ze sprawa dotyczy tylko podpisywanych
    transakcji.

    (terminal eService - przynajmniej na paragonie)

  • 43. Data: 2008-12-04 11:20:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " autor" <n...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > chipa, transkacje trzeba wykonac przez chip a jego z tego co tu mowiono tak

    Czytaj ze zrozumieniem, nie przeszkadza _CHIP_ tylko _PIN_. A z
    powyższego fragmentu widać _dlaczego_
    KJ

  • 44. Data: 2008-12-04 11:35:24
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik " autor" <n...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gh8di2$l8e$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pamietam juz) i nie ma slowa o tym ze sprawa dotyczy tylko podpisywanych

    nie czytałeś uważnie.

  • 45. Data: 2008-12-04 11:43:31
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    > nie czytałeś uważnie.

    nawet jezlei to jest beznaczenia (jezeli masz na mysli odpowiedzialnosc), juz
    Olgierd o tym wspomninal.

  • 46. Data: 2008-12-04 13:59:45
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 4 Dec 2008 12:03:50 +0100, Artur Kubit napisał(a):
    > Kartą kredytową? Chyba, że w desperacji...

    Niejaki "george" napisał tak:

    "Mnie ogarnia współczucie na widok ludzie chowających sie i oglądających do
    tyłu jak maja pin wklepać. Współczuje im tego stresu."

    Czyli, jak rozumiem - nie stresuje się wpisując PIN. Skoro nie wpisuje PINu,
    to znaczy że nie korzysta z bankomatów. CBDU :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 47. Data: 2008-12-04 14:07:12
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 04 gru 2008 o 12:03 GMT, Artur Kubit napisał(a):

    > Kartą kredytową? Chyba, że w desperacji...

    Jezeli byloby to bez prowizji, i w GP? to czemu nie? tak chyba zdaje sie
    jest w Getinie :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ How many "coming men" has one known! ]
    [ Ekg: #3781111 ][ Where on earth do they all go to? ]

  • 48. Data: 2008-12-04 14:08:58
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > "Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u

    niestety czasami musze korzystac z bankomatu ( 1 - 2 razy w miesiacu ),
    na szczescie liczba wpisow pinu jest ograniczona do niezbednego minmum
    i nie musze wpisawac pinu codziennie w osiedlowej żabce jak chcę kupić bułkę
    z masłem...
    pozdrawiam.

  • 49. Data: 2008-12-04 14:09:13
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 04 gru 2008 o 12:05 GMT, autor napisał(a):

> [...]
    > chipa, transkacje trzeba wykonac przez chip a jego z tego co tu mowiono tak

    Hmm ale tak sie zastanawiam, jak pin moze byc zapamietany w chipie/pasku,
    skoro np. mozna zmienaic pin w internecie sobie do roznych kart? :)))

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Przychodzi baba do lekarza z gwozdziem ]
    [ Ekg: #3781111 ][ w dupie, a lekarz do niej: ]

  • 50. Data: 2008-12-04 14:34:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 4 Dec 2008 09:19:16 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    <j...@c...pl> wrote:

    >Czyli nie wypłacasz gotówki w bankomacie? :)

    Kartą kredytową? Nie. Jedynie debetówką, bez limitu kredytowego
    podpiętą do konta, na którym trzymam drobne kwoty.
    --
    ___________/ GG: 3524356