  • 11. Data: 2010-06-14 06:52:40
    Temat: Re: czeresniak Komar Komorowski łże, a to gorsze od uschniętego drzewka dębowego
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    On 13 Cze, 23:07, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > kiedy dojżewaja czereśnie

    Szanowny Panie "Charlie delta",
    Po raz kolejny uprzejmie proszę o przeniesienie Pana przesiąkniętych
    ekstremalną nienawiścią dywagacji na inne forum (o ile już musi się
    Pan produkować...).

    P.S. Moja wcześniejsza zachęta do konsultacji psychiatrycznej jest
    nadal aktualna. A i słownik ortograficzny by się przydał...

  • 12. Data: 2010-06-14 06:52:45
    Temat: Re: czer.... Wrzuciłem go do klopa.
    Od: "poniek" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ja też.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5193
    (20100613) __________

  • 13. Data: 2010-06-14 07:06:01
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Chabasiński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Szanowny Panie "Charlie delta",
    > Po raz kolejny uprzejmie proszę o przeniesienie Pana przesiąkniętych
    > ekstremalną nienawiścią dywagacji na inne forum (o ile już musi się
    > Pan produkować...).

    Niech raczy zauważyć, o czym już pisałem, że robi krecią robotę - podważa
    mizernie budowany, nowy, pozytywnie nastawiony do otoczenia wizerunek
    partii. Przebierańcy?

  • 14. Data: 2010-06-14 09:47:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > Choć z drugiej strony, o czymże tu dumać na Paryskim bruku, skoro
    > żaden z głównych kandydatów nie odważył się pokazać swoich poglądów
    > politycznych...

    A po co? Przeciez sa znane. Podobnie jak ich "dokonania".
    Po co dyskutowac o gruszkach na wierzbie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2010-06-14 12:06:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Wasilewski" hv3jg9$gpd$...@n...task.gda.pl

    > O to, że Komorowski strzelił tekst o jedzeniu czereśni przez jego matkę w pierwszej
    dekadzie czerwca, a wg pisuarów czereśnie
    > pojawiają się dopiero pod koniec lipca (co zresztą jest bzdurą).

    Może wiśnie z BZWBK i z Citi pojawią się dopiero w lipcu, ale czereśnie już jadłem w
    tym roku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2010-06-14 12:21:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" hv3jq7$tnb$...@n...onet.pl

    > Acha.

    > Choć z drugiej strony, o czymże tu dumać na Paryskim bruku,

    Jesteś pewien tego, że Mickiewicz pisał 'acha'? :) Nie 'aha'? :)

    > skoro żaden z głównych kandydatów nie odważył się pokazać swoich poglądów
    politycznych...

    Politycy robią jaja. Ty swoje pokazujesz? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-06-14 12:34:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Wicik" hv4kbp$nf6$...@n...onet.pl

    > Niech raczy zauważyć, o czym już pisałem, że robi krecią robotę - podważa mizernie
    budowany, nowy, pozytywnie nastawiony do
    > otoczenia wizerunek partii. Przebierańcy?

    Raczcie, Waszmosciowie, zauważyć, że mamy XXI wiek -- wiek Benedykta XVI,
    wiek władzy ludu i służby ,,władców''. Władza (czy to Komorowski, czy
    Kaczyński, czy inny) ma BAĆ SIĘ ludu jako swego zwierzchnika -- nie odwrotnie!!!
    (nie lud prezydenta! -- lud tu zostanie zawsze, a prezydent tak czy inaczej
    spadnie w dół -- w błoto jak Kaczyński :) lub inaczej)

    Prezydentura to służba publiczna, nie panowanie!!!!
    A mówi to autorytet moralny XXI wieku (papież obecny)
    przy okazji przelania 50 tysięcy euro na rzecz Caritas Polska. :)

    Trzeba wybrać takiego, który będzie chodził struchlały pomiędzy Polakami!!
    Nie -- nie tylko pomiędzy Polakami, ale pomiędzy wszystkimi obywatelami
    (i mieszkańcami ogólnie?) Rzeczypospolitej Polskiej!!!

    Koniec wysyłania wojska czy policji na pielęgniarki!!!
    Trzeba wybrać takiego, który w razie czego przyjmie pielęgniarki
    kawą (gdy będzie zimno) lub wodą mineralną bez gazu (gdy będzie
    gorąco) i (bez względu na pogodę) dobrym słowem oraz czystym sercem!!!!

    I kandydat musi obiecać to narodowi przed wyborami!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'