  • 1. Data: 2009-10-26 06:24:15
    Temat: czy Eurobank działa teraz w trybie off-line?
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    Witam
    Pomijam fakt, że brak kapitalizacji odsetek od 3 dni. Robiłem przelew
    między swoimi rachukami nieco po 7 rano i do tej pory nic nie poszło,
    kwota oczywiście zablokowana. Pierwszy raz taki cyrk a kasa na VAT z 3
    miesięcy... Chyba będę musiał jeszcze raz przemyśleć sens trzymania
    kasy w tym banku.

  • 2. Data: 2009-10-26 07:44:51
    Temat: Re: czy Eurobank działa teraz w trybie off-line?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 23:24:15 -0700 (PDT), Bungiel napisał(a):

> [...]
    > kwota oczywiście zablokowana. Pierwszy raz taki cyrk a kasa na VAT z 3
    > miesięcy... Chyba będę musiał jeszcze raz przemyśleć sens trzymania

    U mnie działa. Odsetki zaksięgowane, dwa przelewy zlecone wczoraj wieczorem
    wyglądają jakby wyszły.

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-10-26 07:55:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Paź, 08:44, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > U mnie działa. Odsetki zaksięgowane, dwa przelewy zlecone wczoraj wieczorem
    > wyglądają jakby wyszły.

    Sadze, ze (zwlaszcza w poniedzialki z rana) przelewy trafiajace na
    koniec kolejki moga dac wlasnie taki efekt, czekajac az sie wykonaja
    wczesniej zlecone przelewy terminowe.

  • 4. Data: 2009-10-26 07:57:55
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Oct 26, 8:44 am, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > U mnie działa. Odsetki zaksięgowane, dwa przelewy zlecone wczoraj wieczorem
    > wyglądają jakby wyszły.

    Napisałem reklamację i być może to przypadek, ale wkrótce po dostaniu
    odp. że sprawa została przekazana ble ble na koncie pojawiły sie i
    odsetki i przelew. Czekałem więc na przelew wew. "jedynie" godzinę -
    oczywiście dalej nie poszedł już w sesji o 8... No ale to pierwsza
    taka wtopa, oby ostatnia. Trochę żenujący ten ich tryb działania
    systemu.

  • 5. Data: 2009-10-26 08:51:25
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

[...]

    W poniedziałek trzeba być cierpliwym, nie od razu wszystko widać poprzez
    WWW.
    Trzeba kilka razy odświeżyć, aby otrzymać aktualne informacje.

  • 6. Data: 2009-10-26 20:30:35
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 26 Oct 2009 21:09:20 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > kliknięcie na historię często pomaga
    > przelew z mbanku w weekend (sztuczny ruch dla darmowego konta)
    > patrzę, brak kasy, klikam na historię i kasa jest

    Albo na produkty. 2-3 kliknięcia i stan jest wyrównany nawt tuż po
    przelewie

    --
    Kojer

  • 7. Data: 2009-10-27 07:54:39
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 26 Oct 2009 22:40:26 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > Ostatnio eurobank coraz bardziej przypomina w działaniu polbank, nie wyobrażam go
    sobie jako konto do przelewów.

    A ja uzywam i bardzo sobie chwalę. Eliksiry księgują szybko, wysyłają
    również tak jak powinni. Jakby jeszcze PZty i przelewy zagraniczne dorobili
    to w zasadzie nic więcej nie potrzebuję.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2009-10-27 10:02:00
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Robert Kois <k...@h...pl> napisał(a):

    > ... Jakby jeszcze PZty i przelewy zagraniczne dorobili
    > to w zasadzie nic więcej nie potrzebuję.

    Masz za duże wymagania :-)
    Ja zaś wolałbym aby nie rozpraszali się na wiele innych usług (koszty!), a
    pozostawali nadal tylko przy kredytach. Dzięki temu masz stosunkowo dość dobre
    %% w porównaniu np. z mB, który działa jak sklepik, gdzie "mydło i powidło", a
    %% na kontach ma = 0,00 lub bliskie tej wartości.

  • 9. Data: 2009-10-27 10:07:44
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:02:00 +0000 (UTC), Zbigniew Demidowicz napisał(a):

> [...]
    > %% w porównaniu np. z mB, który działa jak sklepik, gdzie "mydło i powidło", a
    > %% na kontach ma = 0,00 lub bliskie tej wartości.

    Ale ja nie chce za darmo (no jak będzie to się nie obrażę ;)) spokojnie
    mogę za te dodatkowe rzeczy płacić, tak jak bez problemu płacę za 2 karty
    do ROR.

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2009-10-27 10:47:22
    Od: "P." <u...@g...pl>

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):
    [..]

    A co jest nie tak z tym tokenem? Czy jest mniej bezpieczny od typowo
    sprzętowego? Moim zdaniem jest to lepsze rozwiązanie od noszenia tokena
    typu "breloczek", ale to tylko z punktu widzenia wygody użytkownika, jestem
    zupełnym laikiem jesli chodzi o kwestię bezpieczeństwa IT.

    pozdrawiam