  • 11. Data: 2009-10-27 11:41:30
    Temat: Re: czy Eurobank działa teraz w trybie off-line?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 11:34:57 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > no to chyba trzymasz całą kasę zawsze na ROR
    > dodatkowo ten token do logowania, tożto porażka

    Na ROR wisi 300zł, jak potrzebuje więcej to przelewam. Po każdym użyciu
    bankomatu/zapłaceniu kartą/wykonaniu przelewu/zlecenia stałego dolewam do
    tej kwoty. W sumie około 20-30 transakcji miesięcznie. Konto mam od 04/2008
    i zero problemów.
    Token do logowania jest jak dla mnie rewelacją, nie przejmuje się tym, czy
    komputer z którego się loguje jest bezpieczny, mogę korzystać z konta w
    dowolnym miejscu. To hasło przy logowaniu jest kompletnie bez sensu.

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2009-10-27 11:42:38
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2009 10:47:22 +0000 (UTC), P. napisał(a):

    > A co jest nie tak z tym tokenem? Czy jest mniej bezpieczny od typowo
    > sprzętowego? Moim zdaniem jest to lepsze rozwiązanie od noszenia tokena
    > typu "breloczek", ale to tylko z punktu widzenia wygody użytkownika, jestem
    > zupełnym laikiem jesli chodzi o kwestię bezpieczeństwa IT.

    Z tokenem nic, tu jest marudzenie na konieczność uzywania go _do logowania_
    a nie tylko do potwierdzania transakcji.
    --
    Kojer

  • 13. Data: 2009-10-27 15:04:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tej kwoty. W sumie około 20-30 transakcji miesięcznie. Konto mam od 04/2008

    Karta eurobanku kosztuje, a Polbanku jest za free.
    Nie lepiej lać do Polbanku na oszczędnie oszczędne
    tyle, aby nie placić Markowi?

    > Token do logowania jest jak dla mnie rewelacją, nie przejmuje się tym, czy
    > komputer z którego się loguje jest bezpieczny, mogę korzystać z konta w
    > dowolnym miejscu. To hasło przy logowaniu jest kompletnie bez sensu.

    SMSy też dają ten komfort, ale gdy przybywa ;) SMS, telefon mówi, gdzie schował się.
    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-10-27 23:11:00
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Oct 26, 9:30 pm, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Albo na produkty. 2-3 kliknięcia i stan jest wyrównany nawt tuż po
    > przelewie

    No znam te wszystkie triki, ale tym razem absolutnie nic nie pomagało
    i właśnie to mnie nieco zaniepokoiło.
    Napisali potem przeprosiny, że mieli jakiś problem etc. Co ciekawe,
    przelew nadany po 8 dotarł jednak na 1szą sesję w mBanku.

  • 15. Data: 2009-10-27 23:36:40
    Od: Ra <a...@a...com>

    Robert Kois pisze:

    > A ja uzywam i bardzo sobie chwalę. Eliksiry księgują szybko, wysyłają
    > również tak jak powinni. Jakby jeszcze PZty i przelewy zagraniczne dorobili
    > to w zasadzie nic więcej nie potrzebuję.
    jak dla mnie też jest ok jak się pamięta że przelewy między kontami nie
    działają wieczorem a robię już chyba wszystkie przelwy z eb
    Tylko samo usability interfejsu jest jak dla mnie to bani

  • 16. Data: 2009-10-28 07:10:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2009 00:36:40 +0100, Ra napisał(a):

    > Tylko samo usability interfejsu jest jak dla mnie to bani

    Wypróbuj Polbank ;).

    --
    Kojer