  • 11. Data: 2009-10-19 13:37:54
    Temat: Re: czy Lukas potrafi się dodzwonić?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p...@r...org...

    > Pierwszy kto mi przychodzi do głowy to windykator. Kto jeszcze mógłby być
    > na tej liście?

    Akwizytor.

  • 12. Data: 2009-10-19 13:39:06
    Od: BK <b...@g...com>

    On Oct 19, 3:35 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Pierwszy kto mi przychodzi do głowy to windykator. Kto jeszcze mógłby być
    > na tej liście?
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis ==>http://olgierd.bblog.pl<==

    Tesciowa :)

    Z windykatorami raczej nie mam problemu, bardziej irytowaly mnie pewne
    osoby na stopie prywatnej :)

  • 13. Data: 2009-10-19 13:44:45
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > W teleserwisach za wybieranie odpowiada automat, konsultant ma zestawioną
    > rozmowę po uzyskaniu, nikt nie słucha takich zapowiedzi i nie analizuje
    > przypadków.

    Myślałem, że automat dzwoniący myśli, że ktoś odebrał - tak to powinno być
    zrobione - i wtedy konsultant by słyszał komunikat i mógł zareagować. To tak
    jakbym odebrał i powiedział 'proszę zadzwonić za chwilę', ale wszystko
    zależy od tego jak Plus sygnalizuje takie połączenie.

    > BTW szczerze mówiąc tej usługi Plusa sam nie bardzo jestem w stanie
    > pojąć. Niechciane połączenia można rozłączyć -- przeprosić i podziękować
    > -- w 5 sekund.

    Dostaję miesięcznie mniej o 10-15 telefonów, to wbrew pozorom jest dużo,
    a każdy rozpraszał w pracy itp. Pierwszy raz się spotykam z problemem.
    Ale może faktycznie Alior gdy mi zablokował KK i mówił, że dzwonił
    ale nie odbierałem, to właśnie z tego powodu nie mógł się dodzwonić,
    wcześniej nie skojarzyłem.

    a.

  • 14. Data: 2009-10-19 14:29:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 06:39:06 -0700, BK napisał(a):

    > Z windykatorami raczej nie mam problemu, bardziej irytowaly mnie pewne
    > osoby na stopie prywatnej

    Ach, odtrącone kobiety... ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 15. Data: 2009-10-19 14:30:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 15:37:54 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Akwizytor.

    No paczpan, a wątkodawca właśnie narzeka, że mu akwizytor -- zamawiany
    akwizytor -- nie może się dodzwonić.
    Ma się akwizytor domyśleć, że mu wolno? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 16. Data: 2009-10-19 14:31:17
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 13:44:45 +0000, Wemif napisał(a):

    > ale wszystko
    > zależy od tego jak Plus sygnalizuje takie połączenie.

    Sprawdź, zadzwoń do siebie z telefonu z zablokowaną prezentacją.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 17. Data: 2009-10-19 14:35:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup

    > No paczpan, a wątkodawca właśnie narzeka, że mu akwizytor -- zamawiany
    > akwizytor -- nie może się dodzwonić.
    > Ma się akwizytor domyśleć, że mu wolno? ;-)

    Nie rozumiem tej ideologii banków, że nagminnie i notorycznie dzwonią z
    numerów bez identyfikacji. Czy ktoś rozumie czemu ma to służyć?

    Wątkodawca narzeka na tę praktykę i na brak zdolności przedstawiciela banku
    albo automatu do zrozumienia znaczenia mówionego standardowego komunikatu w
    języku polskim lub reakcji na niego.

  • 18. Data: 2009-10-19 15:32:48
    Od: "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):
    > Nie rozumiem tej ideologii banków, że nagminnie i notorycznie dzwonią z
    > numerów bez identyfikacji. Czy ktoś rozumie czemu ma to służyć?

    Nie tylko banki tak mają. Brak identyfikacji numeru (lub niekompletna
    identyfikacja) to "cecha uboczna" niektórych central wykorzystujących VoIP,
    powszechnie stosowanych przez użytkowników korporacyjnych. I można się
    spodziewać że będzie się to jeszcze bardziej rozpowszechniało, motywem są
    oczywiście niższe koszty.

    > Wątkodawca narzeka na tę praktykę i na brak zdolności przedstawiciela
    banku
    > albo automatu do zrozumienia znaczenia mówionego standardowego komunikatu
    > języku polskim lub reakcji na niego.

    Niezbyt roztropne jest ustawiania takiej blokady w telefonie służącym do
    kontaktów biznesowych i liczenie na to że ktoś będzie kombinował jak ją
    ominąć.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-10-19 15:37:04
    Od: "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Myślałem, że automat dzwoniący myśli, że ktoś odebrał - tak to powinno być
    > zrobione - i wtedy konsultant by słyszał komunikat i mógł zareagować.

    Chcesz żeby dziewczę z lukasowego "party-line" oddzwoniło z prywatnej
    komórki? ;)

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2009-10-19 15:39:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "P." <u...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > powszechnie stosowanych przez użytkowników korporacyjnych. I można się
    > spodziewać że będzie się to jeszcze bardziej rozpowszechniało, motywem są

    Naprawdę VoIP nie umożliwia identyfikacji? Wydaje mi się to niemożliwe.
    Zresztą ten brak identyfikacji jest chyba reliktem z czasów przed
    popularyzacją VoIP.

    > Niezbyt roztropne jest ustawiania takiej blokady w telefonie służącym do
    > kontaktów biznesowych i liczenie na to że ktoś będzie kombinował jak ją
    > ominąć.

    Jasne. Ja używam kilku numerów telefonu. W tym jednego takiego, na którym
    odbieram także połączenia bez identyfikacji o ile mi się akurat chce. Co do
    zasady mam podejście takie jak BK - jak ktoś dzwoni to jemu zależy żeby
    pogadać.