  • 11. Data: 2005-05-19 14:25:54
    Temat: Re: czy WAP w mbanku działa?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Bartol Partol napisał(a):

    > IMHO jesli maja wlasnego Gatewaya to tak. No ale bramke trzeba
    > zdefiniowac w ustawieniach przegladarki w telefonie.

    Otóż to. Korzystając z ustawień domyślnych operaotra numer nie
    przedostaje się do właścicieli stron.

  • 12. Data: 2005-05-20 06:23:35
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Otóż to. Korzystając z ustawień domyślnych operaotra numer nie
    > przedostaje się do właścicieli stron.

    No ale wydawało mi się że w mBanku była możliwość ustawienia połączenia
    przez ich serwer. Wtedy możnaby ograniczyć dostęp do rachunku do
    określonego numeru telefonu.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 13. Data: 2005-05-20 22:02:58
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 18 May 2005 22:47:28 +0200, "Krzysztof" <c...@t...pl>
    wklepał(-a):

    >Od pół roku próbuje się zalogować do mbanku za pomocą WAPa. Niestety po
    >podaniu loginu i hasła znowu mnie wywala do strony logowania i tak w kółko.
    >Czy Wy też tak macie? A może Wam działa? Jeśli tak to proszę o wskazówki co
    >zrobić żeby zadziałało. Dodam że mam telefon Sagem myx5-2 w idei.

    Na Siemensach nie działa... albo działa na niektórych... cholera wie dlaczego.

  • 14. Data: 2005-05-21 13:19:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Na Siemensach nie działa... albo działa na niektórych... cholera wie
    > dlaczego.

    Taka uroda WAPu
    Na SE310 jak zloto chodzilo, na Z1010 juz nie poszlo :(

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-05-21 14:11:32
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    > Taka uroda WAPu
    > Na SE310 jak zloto chodzilo, na Z1010 juz nie poszlo :(
    >
    > --
    > Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    > Banki, karty, konta oraz public relations.
    > Zadbaj o swoje pieniądze!

    To zadna uroda Wapu, tylko mBanku, ktory obsluguje tylko Wap 1.1, a nie
    obsluguje WAP 2.0. Telefony tylko z WAP2.0, bez supportu dla Wap 1.1 nie
    zaloguja sie do mBanku, a tylko telefony z WAP2.0 i WAP 1.1 zaloguja sie i
    oczywiscie telefony tylko z WAP 1.1.

    Szkoda, ze tego mBank nie pisze na swoich stronach i na dodatek nie doda obslugi
    WAP 2.0, ktory jest we wszystkich nowych komorkach.

  • 16. Data: 2005-05-21 14:35:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 21 May 2005 16:11:32 +0200, "kuba" <k...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >zaloguja sie do mBanku, a tylko telefony z WAP2.0 i WAP 1.1 zaloguja sie i

    WAP 2.0 jest kompatybilny w dół z WAP 1.1.

  • 17. Data: 2005-05-22 14:00:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > No ale wydawało mi się że w mBanku była możliwość ustawienia połączenia
    > przez ich serwer. Wtedy możnaby ograniczyć dostęp do rachunku do
    > określonego numeru telefonu.

    No właśnie - słowo "była" wydaje mi się najważniejsze. Nie dam głowy,
    ale wydaje mi się, że alternatywne sposoby dostępu zostały zlikwidowane
    po wprowadzeniu współpracy z operatorami, czyli od kiedy klienci mogą
    korzystać ze standardowych ustawień.

    Racją jest, że w przypadku korzystania z WAP-Gateway mBanku pewnie
    istniałaby techniczna możliwość ograniczenia dostępu do konkrentego
    numeru, ale nie zostało to udostępnione klientom.

  • 18. Data: 2005-05-23 11:16:20
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > WAP 2.0 jest kompatybilny w dół z WAP 1.1.

    Widocznie nie tak całkiem do końca
    skoro Siemensów z WAPem 2.0 nie da się zmusić
    do współprzcy z mBankiem, a starsze modele
    (do S/ME-45 włącznie) działają bez problemów.

  • 19. Data: 2005-05-23 16:44:39
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 23 May 2005 13:16:20 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Widocznie nie tak całkiem do końca
    >skoro Siemensów z WAPem 2.0 nie da się zmusić
    >do współprzcy z mBankiem, a starsze modele
    >(do S/ME-45 włącznie) działają bez problemów.

    To już nie wina WAP-u, a raczej mbanku, bo nie działało nie tylko na Siemensach
    - z tego co ludzie pisali na ichnim forum. A na moim byłym S45i za nic nie
    chciało działać.

  • 20. Data: 2005-05-23 18:46:12
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To już nie wina WAP-u, a raczej mbanku, bo nie działało nie tylko na
    Siemensach
    > - z tego co ludzie pisali na ichnim forum. A na moim byłym S45i za nic nie
    > chciało działać.

    To już nie wina WAP-u, ani mbanku ;-)
    Ten model napewno dawał się 'oswoić'.