  • 1. Data: 2003-09-24 15:13:23
    Temat: czy bank ma obowiazek bezplatnej wyplaty srodkow?
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    pisze w kontekscie ankiety mbanku, gdzie wydaje sie, ze zastanawiaja sie,
    czy nie wprowadzic 2 wyplat w miesiacu bezplatnych (po 400 zl), a reszta
    platnych? czy ktos z was nie sledzic komentarzy uoik w tym zakresie? nie
    jest tak, ze bank powinien zagwarantowac bezplatny dostep do srodkow jakims
    kanalem? a w przypadku mbanku to zostaja tylko bankomaty, a tu powstalby
    ograniczony dostep....

  • 2. Data: 2003-09-24 15:24:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    rena wrote:
> [...]
    > dostep do srodkow jakims kanalem? a w przypadku mbanku to zostaja
    > tylko bankomaty, a tu powstalby ograniczony dostep....

    Postawia jeden ich bankomat w Lodzi ;) i bedzie mozna he he jak w VW Banku
    ;)

  • 3. Data: 2003-09-24 15:32:36
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    napisał w wiadomości news:bkscut$qto$1@news.onet.pl...

    > Postawia jeden ich bankomat w Lodzi ;) i bedzie mozna he he jak w VW Banku

    daj spokoj:( gdybym mogla, to wogole bym nie korzystala z gotowki, ale sie
    nie da:(((( a prowizja za wyplate swoich pieniedzy booooli:)

  • 4. Data: 2003-09-24 15:56:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    rena wrote:
    > daj spokoj:( gdybym mogla, to wogole bym nie korzystala z gotowki,
    > ale sie nie da:(((( a prowizja za wyplate swoich pieniedzy booooli:)

    To wprowadza oplate za korzystanie z konta. Albo karta bedzie platna
    miesiecznie 2 zl czy cos.
    Ja jednak wolalbym wszystkie bakomaty po 2 zl. (i tak nie korzystam z ich
    karty, a z konta a i owszem... :)

  • 5. Data: 2003-09-24 17:08:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Olbrys wrote:
    > A nie wolisz wszystkie bankomaty po 1,5 PLN ? (i 0 PLN przy wypłacie
    > Np. w VWBanku którego tak nie lubisz :))

    Wole :) Dlatego nosze sie z zamiarem likwidacja e-Pakietu.

  • 6. Data: 2003-09-24 17:09:28
    Od: "Grzegorz Olbrys" <golbrys@(usun to)poczta.onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bksesa$2eo$1@news.onet.pl...
> [...]

    PLN )
    Np. w VWBanku którego tak nie lubisz :))

    GO

  • 7. Data: 2003-09-24 17:21:43
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Wole :) Dlatego nosze sie z zamiarem likwidacja e-Pakietu.

    Jako, że dla mnie kwota 400 PLN w gotówce jest dość abstrakcyjna to z
    ePakietu zrezygnowałem na rzecz Inteligo. W Łodzi bankomatów PKO jest
    tyle, że w zupełności wystarcza (ale w VW też mam:-))

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum: