  • 21. Data: 2005-10-17 09:05:35
    Temat: Re: czy bank odda kase ?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-17 10:54, osobnik podający się za Michal Jankowski, śmiał
    stwierdzić, iż:

    Z umowy o kartę?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 22. Data: 2005-10-17 09:57:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> writes:

    > Z umowy o kartę?

    Podpisy na umowie i na karcie (a zwlaszcza na skradzionej karcie w
    momencie uzycia jej przez zlodzieja) nie musza byc jednakowe.

    MJ

  • 23. Data: 2005-10-17 19:15:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-17 11:57, osobnik podający się za Michal Jankowski, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > Podpisy na umowie i na karcie (a zwlaszcza na skradzionej karcie w
    > momencie uzycia jej przez zlodzieja) nie musza byc jednakowe.

    To już problem użytkownika. W każdej z umów którą widziałem było
    napisane "wzór podpisu posiadacza/użytkownika karty".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2005-10-18 15:45:44
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Napisałem to po to by uświadomić co niektórym, że kasjerka nie
    > musi a nawet nie powinna w większości przypadków ponosić jakiejkolwiek
    > odpowiedzialności.

    Stasiu no ok, a czy ja gdzies napisalem ze powinna? Wg mnie tez nie powinna
    ponoscic odpowiedzialnosci jesli podpis byl "zblizony" ale szara
    rzeczywistosc jest niestety inna, i pewnie w 99% takich przypadkow ponosci
    taka odpowiedzialnosc

    --
    pozdr
    Marek

  • 25. Data: 2005-10-18 15:47:17
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Sprawdził . Nie ma uprawnień pozwalających nazywanie siebie grafologiem.
    > I co dalej ?

    wlasciciel sklepu go obciaza, niestety

    --
    pozdr
    Marek

  • 26. Data: 2005-10-18 16:32:15
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Marek napisał(a):

    > rzeczywistosc jest niestety inna, i pewnie w 99% takich przypadkow ponosci
    > taka odpowiedzialnosc

    No to prosta matematyka =>

    Obciążenie taką kwotą + sąd pracy = ?

    ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 27. Data: 2005-10-18 16:32:54
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Marek napisał(a):
    > wlasciciel sklepu go obciaza, niestety

    Właściciel ląduje przed wokandą w Sądzie Pracy ... ot co.

  • 28. Data: 2005-10-18 19:25:55
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl>
    napisał w wiadomości news:divl9p$qsi$2@news.dialog.net.pl

    > Zależy od banku, ustawowo klienty odpowiada do 150 euro.

    przy czym klient MOZE (o ile bank je oferuje, o ile z niego
    skorzystal itd) miec dodatkowe ubezpiecznie na to 150 euro.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 29. Data: 2005-10-18 20:11:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-18 21:25, osobnik podający się za Maciej 'AbrahaM'
    Piotrowski, śmiał stwierdzić, iż:
    > przy czym klient MOZE (o ile bank je oferuje, o ile z niego
    > skorzystal itd) miec dodatkowe ubezpiecznie na to 150 euro.

    Tak, ale to, jak wspomniałeś, zależy od tego, czy Bank oferuje taką opcję.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl