  • 1. Data: 2005-09-15 10:27:47
    Temat: czy bank sprawdza gdzie pracuje?
    Od: "dexter" <n...@o...pl>

    Czy bank sprawdza czy pracuje na umowe o prace czy dzielo? W jaki sposob to robi?
    Pytam bo chce zalatwic kk a pracuje na umowe o dzielo lub zlecenie...

    pozdrowka

    dexter

  • 2. Data: 2005-09-15 11:19:39
    Temat: Re: czy bank sprawdza gdzie pracuje?
    Od: "Tomasz Bar" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dexter <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    to rob
    > i?
    > Pytam bo chce zalatwic kk a pracuje na umowe o dzielo lub zlecenie...

    Oczywiście ze sprawdza, zazwyczaj dzwoni do działu kadr i sprawdza czy
    pracujesz i ile zarabiasz. Jesli masz umowe o dzieło to gorzej bo banki ich
    nie lubia, uważaja je za mało stabile, bedziesz musila przedstawic rach, z
    kilku miesiecy, ale jak poszukasz kilku ofert to jakiś bank powinien sie
    ugiąć, o ile nie bedziesz chciał dużego limitu

    Pozdrawiam
    Tomek
    http://www.finanseosobiste.pl

  • 3. Data: 2005-09-15 11:33:29
    Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl>

    > Oczywiście ze sprawdza, zazwyczaj dzwoni do działu kadr i sprawdza

    A Citi nawet czasem przyjeżdża....

    Pozdr

  • 4. Data: 2005-09-15 11:41:47
    Od: Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl>

    On Thu, 15 Sep 2005 11:19:39 +0000 (UTC), "Tomasz Bar"
    <t...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Oczywiście ze sprawdza, zazwyczaj dzwoni do działu kadr i sprawdza czy
    >pracujesz i ile zarabiasz.

    A dział kadr powinien natychmiast odmówić odpowiedzi.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2005-06-19_Ple

  • 5. Data: 2005-09-15 11:54:51
    Od: "dexter" <n...@o...pl>

    Dziekuje wszystkim za odpowiedz!

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-09-15 11:56:09
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Tomasz Bar" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > Oczywiście ze sprawdza, zazwyczaj dzwoni do działu kadr i sprawdza czy
    > pracujesz i ile zarabiasz.

    Dzial kadr nie powinien pod zadnym pozorem udzielac komukolwiek takich
    informacji przez telefon.

    MJ

  • 7. Data: 2005-09-15 12:11:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl> writes:

    > A dział kadr powinien natychmiast odmówić odpowiedzi.

    Właśnie. Jak wyrabiałem sobie kartę Citibanku, to miałem do wyboru
    albo samemu zdobyć zaświadczenie od pracodawcy, albo dać agentowi
    banku _pisemne_ upoważnienie do _osobistego_ zapytania się w kadrach.

    MJ

  • 8. Data: 2005-09-15 12:14:30
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Dzial kadr nie powinien pod zadnym pozorem udzielac komukolwiek takich
    > informacji przez telefon.

    Wygląda to zazwyczaj trochę inaczej. Bank dzwoni do działu kadr i pyta:
    "Czy możecie potwierdzić, że wystawiliście zaświadczenie o zatrudnieniu
    dla X-a i podaliście w nim, że jego zarobki wynoszą Y zł?"

    Dlaczego niby dział kadr powinien w takim wypadku odmówić?

  • 9. Data: 2005-09-15 12:15:43
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    jureq wrote:

> [...]
    > zł?"
    >
    > Dlaczego niby dział kadr powinien w takim wypadku odmówić?

    Bo nie wie z kim rozmawia?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-09-15 12:28:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Glenn wrote:

    > Bo nie wie z kim rozmawia?

    Ale wie, że dzwoniący ma przed nosem zaświadczenie wystawione przez ten
    dział kadr i to wystarczy. Bank nie żąda żadnych danych pracownika
    tylko odpowiedzi czy zaświadczenie jest prawdziwe.