  • 11. Data: 2005-05-06 08:40:24
    Temat: Re: czy banki infiltruja dla US przelewy z zagranicy
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Automatycznie - transakcje od 15000 EURO,

    A mnie się ciągle zdaje, że 10 tys. :-) Jakiś link?

    > "ręcznie" - wszystko.

    Czyli może spać spokojnie? :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 12. Data: 2005-05-06 09:43:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jacek napisał(a):
    > A mnie się ciągle zdaje, że 10 tys. :-) Jakiś link?

    Tak, zdaje Ci się.

    > Czyli może spać spokojnie? :-)

    Niezbadane są wyroki... ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-05-06 10:23:18
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Operacje finansowe po 5 latach sa kasowane z systemow bankwych.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 14. Data: 2005-05-06 10:28:18
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Tak, zdaje Ci się.

    Dziękuję za tego linka.
    "Dyskusja" z Tobą była dla mnie prawdziwą intelektualną przygodą :-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 15. Data: 2005-05-06 10:43:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek23 said the following On 2005-05-06 12:23:
    > Operacje finansowe po 5 latach sa kasowane z systemow bankwych.

    *Mogą* być kasowane. Co wcale nie znaczy, ze banki kasują.

    KJ

  • 16. Data: 2005-05-06 10:53:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jacek napisał(a):
    > Dziękuję za tego linka.

    Pewnie google wiedzą.

    > "Dyskusja" z Tobą była dla mnie prawdziwą intelektualną przygodą :-)

    Odpisałem na Twoje pytania, nie widzę w tym nic złego :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2005-05-06 11:09:18
    Od: "Jacek " <j...@g...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(a):

    > Pewnie google wiedzą.

    Pewnie wiedzą, ale wypluwają też linki do nieobowiązujących już ustaw i
    rozporządzeń. A na isip mi się nie udało dopchać.

    > Odpisałem na Twoje pytania, nie widzę w tym nic złego :)

    Przez Ciebie przegrałem piwo, bo krakałem, że odpowiesz: "Dla mnie nie" :-)
    > Niezbadane są wyroki... ;-)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 18. Data: 2005-05-06 11:17:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Jacek napisał(a):

    > Przez Ciebie przegrałem piwo, bo krakałem, że odpowiesz: "Dla mnie nie" :-)

    Widzisz, naraziłem Cię na niepotrzebne koszty :-)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2005-05-06 11:18:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo ja myślałem, że _banki_ same z siebie (a raczej z woli GIIFa) "infiltrują" od
    > 10 000 Euro, nawet w kawałkach.

    Alez wlasnie banki same z siebie moga sie przygladac nawet niewielkim
    transakcjom.
    Duzym sie przygladaja zawsze, bo musza.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 20. Data: 2005-05-06 11:25:56
    Od: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>

    Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl> napisał(a):

    > Widzisz, naraziłem Cię na niepotrzebne koszty :-)

    Niepotrzebne?
    Za wiedzę się płaci :-)

    Pozdrawiam
    Jacek