  • 51. Data: 2016-01-20 12:12:06
    Temat: Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości

    > wrote:
    >
    >>Pierwszy z brzegu bank spółdzielczy

    dokumenty, o których mowa w punkcie 1 poniżej - jeżeli jeszcze nie
    jesteś Klientem naszego Banku od minimum 3 miesięcy

    1 Zaświadczenie z ZUS i US o braku zaległości

    CZYLI TO DLA MNIE

  • 52. Data: 2016-01-20 12:30:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 20 Jan 2016 12:12:06 +0100, "marcin_" <m...@i...pl>
    wrote:

    >dokumenty, o których mowa w punkcie 1 poniżej - jeżeli jeszcze nie
    >jesteś Klientem naszego Banku od minimum 3 miesięcy
    >
    >1 Zaświadczenie z ZUS i US o braku zaległości
    >
    >CZYLI TO DLA MNIE
    A tak, zle odczytalem, racja.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 53. Data: 2016-01-20 18:51:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 20 Jan 2016 01:47:36 +0100, Marek napisał(a):

    > Jaki bank wymaga kpir??
    > Mam dwa hipoteczne i3 konsumocyjne. Do hipo wystarczyl tylko pit +
    > niezaleganie. A konsumpcyjne na gębę.

    Jeśli hipoteczny brałeś tylko na podstawie dochodów firmowych, to trafiłeś
    na wyjątkowo luźnego analityka. DB, ING, BZWBK, mBank...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 54. Data: 2016-01-20 18:55:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 20 Jan 2016 09:53:51 +0100, marcin_ napisał(a):

    > Wiesz, obracam się w duzym kręgu przedsiębiorców i uwierz 98% z nich nie
    > płaci podatków wynikających z ich faktycznych dochodów, bo oddać musieliby
    > prawie 50% swoich zarobionych pieniędzy (19% pit i 23% VAT)

    Od kiedy VAT to "zarobione pieniądze"?

    > do tego cholernie wysoki ZUS. Nie wiem czy prowadzisz firme i zatrudniasz
    > pracowników czy masz umowę o pracę ale ja prowadząc DG jak zarobie 5 tysięcy
    > na miesiąc, to gdybym miał to wykazać i ozusować i opodatkować +
    > wynagrodzenia dla pracowników do zostałoby mi góra 2 tys zł (ale to wielka
    > góra bo raczej mniej). Dlatego każdy kombinuje jak może. Punkt widzenia
    > zależy od punktu siedzenia.

    Etatowiec z "podwójnego brutto" widzi podobną kwotę :)

    Ty masz przynajmniej pole manewru i przywileje w postaci KUP (tak, wiem że
    na etacie tez się da, ale to równie rzadki widok co uczciwy polityk).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 55. Data: 2016-01-21 11:52:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-01-18, MarekZ <b...@...pl> wrote:

    [...]

    > Banki nie żądają potwierdzeń wpłat podatku. Nie mogą. Jedyne czego mogą
    > zażądać to "zaświadczenie o niezaleganiu" a tam nie ma żadnych kwot. Ale
    > wątpliwe aby zażądali także i takiego zaświadczenia.

    No mnie np. BZWBK poprosił o takie potwierdzenia przy przenoszeniu karty
    kredytowej do nich. Więc móc to mogą. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 56. Data: 2016-01-25 11:46:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 stycznia 2016 15:44:30 UTC+1 użytkownik marcin_ napisał:
    > chcę zrobić wałek polegający na tym że w pit36 z działalności pokażę dochód
    > 90 tys zł, pit będzie ze stępelkiem US. Dzięki temu będe miał kondycje
    > finansową i wezme sobie kredyt. A do US złoże korektę z dochodem faktycznym,
    > około 40 tys zł. Wpadkę moge tylko zaliczyc wtedy jesli bank każe mi pokazać
    > potwierdzenie zapłaty podatku do US i tu moje pytanie czy banki żądaja
    > takich rzeczy ??

    Jak znam życie to po takim poście dostałeś kilka ofert od tzw "pośredników bankowych"
    Z ciekawości: mam racje?
    Nieprzypadkowo kredyty procesowane u pośredników mają najwyższą szkodowość.

  • 57. Data: 2016-01-25 12:05:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    marcin_ napisał:

> [...]
    >"pośredników bankowych"
    >Z ciekawości: mam racje?
    >Nieprzypadkowo kredyty procesowane u pośredników mają najwyższą

    Ale z czego to wynika ?
    Posrednicy swobodniej oceniaja dokumenty, maja sile przekonywania w
    "centrali", czy centrala ich wnioskow nie sprawdza ?

    J.

  • 58. Data: 2016-01-25 12:10:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-25 o 12:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup

    > Ale z czego to wynika ?
    > Posrednicy swobodniej oceniaja dokumenty, maja sile przekonywania w
    > "centrali", czy centrala ich wnioskow nie sprawdza ?

    Przyprowadzają klientów będących "w złej wierze", której nie widać w
    dokumentach.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2016-01-25 12:37:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Przyprowadzają klientów będących "w złej wierze", której nie widać w
    >dokumentach.

    No ale w bank tez nie zobaczy w dokumentach jak klient sam przyjdzie w
    zlej wierze.

    Czy, w odroznieniu od pracownikow bankow (*) namawiaja/instruuja do
    tych oszustw.
    "Tu prosze wpisac 6000, przeciez tego i tak nikt nie sprawdzi.
    A do kadrowej po zaswiadczenie to niech pan pojdzie jak premie
    wyplaca".

    J.

    (*) jak jest plan do wykonania i premia do stracenia, to i za
    pracownika banku bym nie reczyl :-)

  • 60. Data: 2016-01-25 14:56:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 12:11:09 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Przyprowadzają klientów będących "w złej wierze", której nie widać w
    > dokumentach.
    Ot to.
    Przykładów setki już bym mógł podać.