  • 1. Data: 2008-11-28 09:20:55
    Temat: czy do was rowniez nie dochodza smsy z aliora?
    Od: kapitan <k...@k...pl>

    hej

    zalozylem wczoraj ROR w aliorze.
    przy probie 1 zalogowania czekalem na smsa z haslem okolo pol godziny.
    kolejne operacje wymagajace potwierdzenia niestety sie nie udaly bo smsy
    juz nie dochodza w ogole.

    czy macie tak samo?

    //Maciek

  • 2. Data: 2008-11-28 09:41:34
    Temat: Re: czy do was rowniez nie dochodza smsy z aliora?
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    kapitan pisze:
> [...]
    > przy probie 1 zalogowania czekalem na smsa z haslem okolo pol godziny.
    > kolejne operacje wymagajace potwierdzenia niestety sie nie udaly bo smsy

    Luuudzie, dajcie się im ogarnąć ;) Dopiero wystartowali!

    Pozdr,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-11-28 09:50:35
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t...@t...o2.pl-invalid> napisał
    w wiadomości news:ggoec6$3f0$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Luuudzie, dajcie się im ogarnąć ;) Dopiero wystartowali!

    No właśnie, dajmy im jeszcze z pół roku. Niech się zbiorą w sobie, bo na
    razie są w stanie rozkładu.

    marekz

  • 4. Data: 2008-11-28 11:08:36
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 10:20:55 +0100, kapitan napisał(a):

    > przy probie 1 zalogowania czekalem na smsa z haslem okolo pol godziny.
    > kolejne operacje wymagajace potwierdzenia niestety sie nie udaly bo smsy
    > juz nie dochodza w ogole.

    Właśnie mam już na podglądzie kartę, włącznie z datą wysłania, numerem do
    spłaty itd.
    Zmieniłem sobie dzienny limit transakcji, esemes przyszedł jak należy,
    kod został przyjęty.

    Zgrzyt miałem na samym początku, okazało się, że Alior musi sobie 2 razy
    wpisać numer komórki, żeby zadziałało -- osobno "kontakt" i osobno
    "hasła".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-11-28 11:09:46
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    Uzytkownik "kapitan" <k...@k...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > przy probie 1 zalogowania czekalem na smsa z haslem okolo pol godziny.
    > kolejne operacje wymagajace potwierdzenia niestety sie nie udaly bo smsy

    mam to samo, na infolinii powiedzieli, ze maja awarie i pracuja nad tym.
    mogli jeszcze poczekac ze startem i troche dopracowac pare rzeczy.
    W oddziale nie dzialal monitor dla klienta (tzn nie byl sprzezony z
    komputerem bankowca),
    wniosek wypelniony przez net nie byl w oddziale widoczny, trzeba bylo raz
    jeszcze
    wszystko wklepywac. Otrzymalem sterte papierow - a mialo byc ekologicznie
    :).
    No i do tego klapa z netem, smsy nie dochodza.

    pzdr
    tomek

  • 6. Data: 2008-11-28 11:21:51
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 28 Nov 2008 12:09:46 +0100, Tomek. napisał(a):

    > oddziale nie dzialal monitor dla klienta (tzn nie byl sprzezony z
    > komputerem bankowca),

    To jest w ogóle żart, oni to wszystko robią na Windows Vista i w MSIE ;-)

  • 7. Data: 2008-11-28 12:16:12
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ggoec6$3f0$1@portraits.wsisiz.edu.pl, *Tomek Głowacki* wrote:

    > Luuudzie, dajcie się im ogarnąć ;) Dopiero wystartowali!

    Niestety..
    Ciekawe na czym polegaly wiec te testy wsrod rodziny i znajomych i dzialanie
    przez jakis okres banku na sucho.
    Na razie to jest "Nizsza kultura bankowosci".
    Pomimo fizycznych oddzialow i mozliwosci kontaktu z "Bankierami klienta
    zamoznego" to czuje sie jak kontakt z mBankiem, + fachowosc w
    niestandardowych sprawach jak w BZWBK i Millennium.
    Moj wniosek o przeniesienie karty zlozony 12 dni temu nadal nie zostal
    wpisany do systemu (bo z braku dostepu do internetu w odddziale zostal
    zlozony recznie) i do wczoraj pani bankier nie przepisala go, bo "nie mialam
    czasu, tyle mamy klientow". Nie byla takze laskawa odpowiedziec na maila, i
    dopiero po kilkukrotnych probach dodzwonienia oznajmila mi ta radosna
    wiadomosc...
    Przed startem myslalem o zrobieniu Aliora swoim glownym RORem, ale w tej
    chwili to tylko testowe zalozenie konta bez karty i poczekamy pare miesiecy
    az nie zalicza u mnie zadnej wpadki.
    A tak w ogole to czekamy na Allianz :-)
    Powinni sie dobrze przyjrzec bledom Aliora.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."