  • 1. Data: 2004-11-17 13:12:05
    Temat: czy doczekamy BOSiu on-line?
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    Witam

    Przed wczoraj bylem w krakowskim oddziale BOSiu. Przy okazji spytalem o tak
    upragniony przez niektorych dostep przez internet. Pani poinformowala, ze
    bedzie dostepny za conejmniej (!!!) dwa miesiace. Porazka.

    Pozdrawiam

    Lelek

  • 2. Data: 2004-11-17 13:20:05
    Temat: Re: czy doczekamy BOSiu on-line?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Lelek <l...@g...pl> wrote:
    > Przed wczoraj bylem w krakowskim oddziale BOSiu. Przy okazji spytalem
    > o tak upragniony przez niektorych dostep przez internet. Pani
    > poinformowala, ze bedzie dostepny za conejmniej (!!!) dwa miesiace.

    Bardzo dziwne. Rzeczniczka pisala mi w pazdzienriku, ze bedzie w
    listopadzie. Comp juz oddal do uzytkou, wiec cholera wie co sie dzieje

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://www.PRnews.pl
    Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

  • 3. Data: 2004-11-17 15:45:20
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Bardzo dziwne. Rzeczniczka pisala mi w pazdzienriku, ze bedzie w
    > listopadzie. Comp juz oddal do uzytkou, wiec cholera wie co sie dzieje

    Amra, mam co jakiś czas kontakt z tym bankiem i muszę powiedzieć, że
    wszystkie te "nowinki" wchodzą z dużym opóźnieniem. Nie mówię już
    niedoinformowaniu pracowników na temat oferty. Reklama sobie a wdrażanie
    sobie. Potem się okaże, że nie ma takiej funkcjonalności, której
    oczekują klienci i że nie będzie konkurencyjny w stosunku do innych
    banków oferujących dostęp do rachunków przez Internet.

    K.

  • 4. Data: 2004-11-22 10:12:09
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Juz dostep przez net do Bosia jest... nalezy zglosic sie do oddzialu.