  • 1. Data: 2010-08-10 13:01:12
    Temat: czy dostanę kartę kredytową?
    Od: " " <r...@g...pl>

    Witam,

    Chciałbym zapytać zorientowanych czy w którymś banku mogę ubiegać się o kk
    przy poniższych warunkach:
    Z obecnym pracodawcą współpracuję od 12 miesięcy w formie umowy zlecenia. Od
    sierpnia br. z racji na to, iż przystałem być studentem, przeszedłem na umowę
    o pracę zachowując cały czas ciągłość zatrudnienia. Umowa zlecenie została
    rozwiązana.
    Czy biorąc pod uwagę króciutki staż pracy na umowę o pracę a także stosunek
    pracy z tym samym pracodawcą od ponad roku tylko na innych warunkach mogę w
    którymś z polskich banków ubiegać się o kk czy muszę odczekać jeszcze jakiś czas?
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc w tym temacie.

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2010-08-10 13:07:37
    Temat: Re: czy dostanę kartę kredytową?
    Od: " " <r...@g...pl>

    jeszcze zapomniałem dodać, że umowa o pracę jest na 2 lata.

    Rafał

  • 3. Data: 2010-08-10 13:21:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 13:01:12 +0000, napisał(a):

> [...]
    > stosunek pracy z tym samym pracodawcą od ponad roku tylko na innych
    > warunkach mogę w którymś z polskich banków ubiegać się o kk czy muszę

    Jeśli Twoje wynagrodzenie (nawet niewielkie) wpływa do jednego z banków,
    który bierze pod uwagę historię wpływów (np. mBank, Multibank), to możesz
    spróbować.
    Nie powinno być także problemów z Citi, który kartę o niewielkim limicie
    (ok. 2 tys. zł) daje praktycznie za piękne oczy (ale nie wolno ubarwiać
    wniosku!)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 4. Data: 2010-08-10 13:49:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 10 Aug 2010 13:21:23 +0000, Olgierd napisał(a):

> [...]
    > Nie powinno być także problemów z Citi, który kartę o niewielkim limicie
    > (ok. 2 tys. zł) daje praktycznie za piękne oczy (ale nie wolno ubarwiać

    Może chyba też spróbować Polbankową Erę na oświadczenie (czyli limit do
    5k pln) albo spróbuje w Mille ichniej nowej impresji - na początku
    wylicza formularz czy możesz dostać kk czy nie:
    https://www.bankmillennium.pl/pl/wniosek-o-karte-kre
    dytowa/

    a tu więcej o ich kartach
    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /karty-platnicze/

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-08-10 14:07:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > 5k pln) albo spróbuje w Mille ichniej nowej impresji - na początku
    > wylicza formularz czy możesz dostać kk czy nie:

    oczywiscie wszystko możliwe jezeli nie masz jakiegoś syfu w BIK, bo
    zatrudnienie zatrudnieniem ale zdolność kredytowa musisz miec ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-08-10 14:14:27
    Od: " " <r...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Dnia Tue, 10 Aug 2010 13:21:23 +0000, Olgierd napisaĹ&#65533;(a):

    Multibank), to

    > MoĹźe chyba teĹź sprĂłbowaÄ&#65533; PolbankowÄ&#65533; ErÄ&#65533; na
    oĹ&#65533;wiadczenie (czyli limit do
    > 5k pln) albo sprĂłbuje w Mille ichniej nowej impresji - na poczÄ&#65533;tku
    > wylicza formularz czy moĹźesz dostaÄ&#65533; kk czy nie:
    > https://www.bankmillennium.pl/pl/wniosek-o-karte-kre
    dytowa/

    > a tu wiÄ&#65533;cej o ich kartach
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /karty-platnicze/

    Po niektórych bankach dzwoniłem i problemem było to, że kazano mi czekać z
    reguły ok. 3 miesięcy ponieważ teraz jestem na innej umowie i nie ma znaczenia
    to, że przez ponad rok pracodawcy nie zmieniałem a także że umowę mam na 2
    lata w przód.
    Stąd moje zapytania tutaj.
    Akurat z bankami przez Was podanymi nie rozmawiałem więc spróbuję :)

    Rafał

  • 7. Data: 2010-08-10 14:23:06
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    > mogę w którymś z polskich banków ubiegać się o kk czy muszę
    > odczekać jeszcze jakiś czas?

    Z tego co pamiętam, w mBanku o kartę kredytową możesz się ubiegać po 3
    miesiącach od założenia konta. Jeśli wynagrodzenie jest przelewane na to
    konto regularnie to forma zatrudnienia nie jest specjalnie weryfikowana.
    W OpenFinance dzwonią z propozycją kk w momencie założenia lokaty.
    Zatrudnienie ich nie interesuje.

    Jesteś pewien że potrzebujesz karty kredytowej? Do większości czynności
    wystarcza zwykła karta płatnicza.

  • 8. Data: 2010-08-10 14:35:09
    Od: " " <r...@g...pl>

    JanKo <b...@m...tu> napisał(a):

> [...]
    > Zatrudnienie ich nie interesuje.
    >
    > Jesteś pewien że potrzebujesz karty kredytowej? Do większości czynności

    z racji tego, że trochę podróżuję przyda mi się do rezerwacji hoteli bo
    niestety na większości portali można to robić za pośrednictwem kk. Poza tym
    taka sama forma płatności ułatwia życie jeśli chodzi np. o egzaminy w Prometricu

    Rafał

  • 9. Data: 2010-08-10 17:09:10
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    wrote:

> [...]
    > umowę mam na 2 lata w przód.
    > Stąd moje zapytania tutaj.
    > Akurat z bankami przez Was podanymi nie rozmawiałem więc spróbuję :)

    jesli interesuje cie maly limit na karcie, to mozesz uderzyc po karte
    do eurobanku+kaufland, tesco, kerfurka, czy innego marketu. oni tam
    daja karty z limitem ponizej 1kpln na dowod praktycznie.

  • 10. Data: 2010-08-10 17:48:07
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > Może chyba też spróbować Polbankową Erę na oświadczenie (czyli
    > limit do
    > 5k pln)

    Na oświadczenie tylko jeśli się ma abonament w Erze. Kto ma
    Tak-taka musi donieść zaświadczenie z zakładu pracy.

    Pozdrawiam
    Damian