  • 1. Data: 2010-09-06 12:50:41
    Temat: czy grupa działa tak jaki kiedyś?
    Od: plusz <p...@g...com>

    Na usenecie działam chyba od początku - google widzi mnie mniej więcej
    od 1998 :)

    Obserwuję ostatnio grupę i stwierdzam, że chyba usenet wkrótce
    podzieli losy IRCa
    W związku z tym chyba warto zacząć rozważać, czy nie przejść na
    Facebooka - z tego co widzę, powstaje tam wiele grup.
    A więc, licząc się z licznymi głosami krytyki, proponuję i zapraszam:

    http://www.facebook.com/group.php?gid=14958421839831
    5

    --
    plusz
    http://www.kalkulatorlokat.pl

  • 2. Data: 2010-09-06 12:58:33
    Temat: Re: czy grupa działa tak jaki kiedyś?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 6 Sep 2010 05:50:41 -0700 (PDT), plusz

    >Obserwuję ostatnio grupę i stwierdzam, że chyba usenet wkrótce
    >podzieli losy IRCa

    usenet ma co najmniej jedną przewagę: nie trzeba się zapisywać i
    zgadzać na to, co akurat pan Zuckenberg sobie zamyśli :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-09-06 13:02:08
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Dla mnie, Facebook to rozsadnik trojanów, wirusów, itp.
    Na usenecie, jak samemu nie klikniesz linka, to żadna
    krzywda Cię raczej nie spotka :)

  • 4. Data: 2010-09-06 13:03:26
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    sie masz Kolego. Ostatnio widzialem tez Kolege blad'a.

  • 5. Data: 2010-09-06 13:28:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    plusz <p...@g...com> writes:

    > Na usenecie działam chyba od początku - google widzi mnie mniej więcej
    > od 1998 :)
    >
    > Obserwuję ostatnio grupę i stwierdzam, że chyba usenet wkrótce
    > podzieli losy IRCa
    To wszystko zależy czy komuś będzie się chciało dyskutować

    [....]

    > http://www.facebook.com/group.php?gid=14958421839831
    5
    A nie przenosić na fb.
    :P

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 6. Data: 2010-09-06 13:30:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 05:50:41 -0700, plusz napisał(a):

> [...]
    > Facebooka - z tego co widzę, powstaje tam wiele grup. A więc, licząc się
    > z licznymi głosami krytyki, proponuję i zapraszam:

    A po co powielać coś co działa i jest proste w obsłudze?
    Na cholerę to uleganie modom i próbowanie na siłę wszystko podpiąć do
    fejsbuka?

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-09-06 13:44:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqq.googlegroups.com...
> [...]
    > Facebooka - z tego co widzę, powstaje tam wiele grup.
    > A więc, licząc się z licznymi głosami krytyki, proponuję i zapraszam:

    Fejsbuk, grono.net, fotka.pl i podobne ścierwa to są chwilowe mody, które
    przeminą i znowu by się trzeba przenosić.

    A usenet jest wieczny, mnie tam nie przeszkadza, że staje się coraz bardziej
    niszowy. :-)

  • 8. Data: 2010-09-06 14:19:17
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    plusz napisał(a):

    > W związku z tym chyba warto zacząć rozważać, czy nie przejść na
    > Facebooka - z tego co widzę, powstaje tam wiele grup.

    -nie ma tu głupawych dołączył dnia, pomukł 16 razy itp
    -widać IP nadawcy
    -od razu widać załączniki
    -grupy mają ogromne archiwum
    -odpowiedzi są zazwyczaj wysokiej jakości

    100 lat usenecie :)

    --
    mariusz

  • 9. Data: 2010-09-06 16:32:20
    Od: g...@o...pl

    > W związku z tym chyba warto zacząć rozważać, czy nie przejść na
    > Facebooka - z tego co widzę, powstaje tam wiele grup.
    > A więc, licząc się z licznymi głosami krytyki,  proponuję i zapraszam:

    Nie każdy ma konto na FB.

  • 10. Data: 2010-09-06 16:48:22
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    plusz <p...@g...com> napisał(a):

    > Na usenecie dzialam chyba od poczatku - google widzi mnie mniej wiecej
    > od 1998 :)
    Gratulacje, ja swoje najstarsze posty znajduję z 2003 tylko

    > A wiec, liczac sie z licznymi glosami krytyki, proponuje i zapraszam:
    >
    > http://www.facebook.com/group.php?gid=3D149584218398
    315
    A broń cię panie i wszyscy - jakoś udało mi się dochować bez konta na face i
    naszej szkapie a ty mi chcesz tam pbb przenieść?

    Pozdrawiam
    Michał M