  • 11. Data: 2010-09-06 17:48:02
    Temat: Re: czy grupa działa tak jaki kiedyś?
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "plusz"
    news:122945e3-c775-4193-93ee-167c1963df5e@q2g2000yqq
    .googlegroups.com

    > Na usenecie działam chyba od początku - google widzi mnie mniej więcej
    > od 1998 :)

    oby więcej takich ludzi jak Ty! :)

    > Obserwuję ostatnio grupę i stwierdzam, że chyba usenet wkrótce
    > podzieli losy IRCa

    eeee chyba nie jest tak tragicznie. Usenet traci na popularności bo ludzie
    głupieją w zastraszającym tempie. Niektórych po prostu przerasta
    konfiguracja czytnika, dodatkowo nie wszyscy wiedzą, że grupy można czytać i
    pisać na nie jak na internetowe fora (IMHO kompletna głupota). Mimo wszystko
    uważam, że nie jest tak tragicznie jak by się mogło wydawać na pierwszy rzut
    oka. Po części usenet to taka elitarna grupa ludzi ;) Po za tym jak dla mnie
    świadomość, że nie muszę bawić się w jakieś durne rejestracji (np. jak na
    forach dyskusyjnych), "kopać" się z moderatorem bo mam inne spojrzenie na
    świat niż on to zdecydowanie wybieram usenet - miejsce gdzie naprawdę można
    otwarcie wyrażać swoje poglądy :)

    > W związku z tym chyba warto zacząć rozważać, czy nie przejść na
    > Facebooka - z tego co widzę, powstaje tam wiele grup.

    piszesz poważnie? to jakaś ogólna psychoza, że by wszystko i wszystkich
    przerzucać do serwisów społecznościowych? Nie ma Ciebie, mnie, nas,
    instytucji itp. na facebook'u to znaczny, że ich/nas nie ma, nie istnieją?
    Instykt stadny zaczyna dominować w głowach ludzi korzystających z sieci czy
    to przejściowa moda? :)
    Ja jestem stanowczno przeciwny takim modowym udziwnieniom. Usenet to usenet.

    > A więc, licząc się z licznymi głosami krytyki, proponuję i zapraszam:

    powiedziałem co wiedziałem. Usenet tak, facebook nie.

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2010-09-06 17:48:48
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    "MarekZ" news:i62qi5$lvf$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Fejsbuk, grono.net, fotka.pl i podobne ścierwa to są chwilowe mody, które
    > przeminą i znowu by się trzeba przenosić.

    piwko masz u mnie :)

    > A usenet jest wieczny, mnie tam nie przeszkadza, że staje się coraz
    > bardziej niszowy. :-)

    hi hi hi sama elita tutaj za niedługo będzie pisać, i dobrze.

  • 13. Data: 2010-09-06 17:49:40
    Od: "Pirx" <p...@n...pl>

    <g...@o...pl> news:499a.00000207.4c851794@newsgate.onet.pl

    > Nie każdy ma konto na FB.

    i nie każdy będzie je zakładał tylko dlatego by sobie pogadać z ludźmi o
    szeroko rozumianej bankowości.

  • 14. Data: 2010-09-06 19:24:52
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Sep 6, 4:19 pm, mariusz <e...@w...pl> wrote:

    > -odpowiedzi są zazwyczaj wysokiej jakości

    :)
    IRC tez był fajny

    ale odnośnie "odpowiedzi wysokiej jakości"

    niestety zauważyłem, że ostatnio odpowiedzi zwykle nie ma, pojawiają
    się same pytania, albo odpowiedzią jest pytanie na pytanie lub po
    prostu "instrukcje" typu "szukaj w google" :)

    no nic - wg mnie niestety usenet podzieli losy IRCa, a ludzie pewnie
    będą się zajadać frytkami i napojami energetycznymi (jak w filmie
    Idiokracja)

    --
    plusz
    kalkulatorlokat.pl

  • 15. Data: 2010-09-06 19:44:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 12:24:52 -0700, plusz napisał(a):

> [...]
    >
    > niestety zauważyłem, że ostatnio odpowiedzi zwykle nie ma, pojawiają się
    > same pytania, albo odpowiedzią jest pytanie na pytanie lub po prostu

    Moim zdaniem nie masz racji. Zazwyczaj jeżeli ktoś zadaję trywialne
    pytanie, które przewija się nawet rzadko przez grupę, ale jednak chwila
    romansu z google znajdzie nam prawidłową odpowiedź, to nie ma sensu
    niańczyć takiej osoby.
    Nie wiem właśnie czemu internet wprowadził takie stricte mocno
    roszczeniowe postawy typu "wbijam się na foruma i zaraz mają mi dać
    odpowiedź, bo przecież nie będę się przez głupi TOiP czy tam regulamin
    przebijał". Może dlatego zostało tutaj tak niewiele ludzi :)

    > no nic - wg mnie niestety usenet podzieli losy IRCa, a ludzie pewnie
    > będą się zajadać frytkami i napojami energetycznymi (jak w filmie
    > Idiokracja)

    Mam nadzieję, że się mylisz.

    Xenocide

  • 16. Data: 2010-09-06 20:29:11
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    On 2010-09-06 14:50, plusz wrote:

    > W związku z tym chyba warto zacząć rozważać, czy nie przejść na
    > Facebooka - z tego co widzę, powstaje tam wiele grup.

    Zamiana usenetu na jakis prywatny portal, jeden z wielu, ktory moze
    za chwile zniknac ?

  • 17. Data: 2010-09-06 21:03:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <g...@o...pl> 4...@n...onet.pl

    > Nie każdy ma konto na FB.

    Są tacy, którzy nawet nie wiedzą, co to FB.
    A ja nawet nie chcę tego wiedzieć -- tego, czym jest FB.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2010-09-07 05:35:05
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Są tacy, którzy nawet nie wiedzą, co to FB.
    > A ja nawet nie chcę tego wiedzieć -- tego, czym jest FB.

    No to tak jak ja... :-)
    Choć i tak się rozwijam - ostatnio odkryłem Youtube. :-)

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2010-09-07 05:36:59
    Od: "Ziemovit" <z...@p...fm>

    > Zamiana usenetu na jakis prywatny portal, jeden z wielu, ktory moze
    > za chwile zniknac ?

    Dodatkowo dochodzi kwestia zbierania przez nich wszelkiej maści danych
    wrażliwych. Dla ludzi pokroju Kevin Mitnick to prawdziwa kopalnia wiedzy.

    Pozdrawiam,
    Oby usenet trwal wiecznie

  • 20. Data: 2010-09-07 06:33:08
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 06 Sep 2010 18:32:20 +0200, g...@o...pl napisał(a):

    > Nie każdy ma konto na FB.

    I nie każdy umie korzystać z usenetu. Tylko co w związku z tym? :)

    --
    marcin