  • 1. Data: 2006-12-04 17:26:17
    Temat: czy inteligo przyjmie przelew euro ?
    Od: "doncia" <s...@s...pl>

    Witam,
    czy inteligo przyjmie euro ?
    mam pewnego klienta ,ktory chcialbym przelac naleznosc w euro.
    Jak najlpeiej odebrac pieniazki ,moze paypal itp. ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-04 17:49:27
    Temat: Re: czy inteligo przyjmie przelew euro ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    doncia napisał(a):

    > czy inteligo przyjmie euro ?

    Naturalnie. O ile to będzie przelew w systemie SWIFT.

  • 3. Data: 2006-12-05 01:14:53
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message

    > Naturalnie. O ile to będzie przelew w systemie SWIFT.

    i weźmie sobie za to zdaje się 11 zł.,

  • 4. Data: 2006-12-05 16:07:28
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > i weźmie sobie za to zdaje się 11 zł.,

    Jeżeli nadawca określił opłacenie całości kosztów (OUR), to od odbiorcy
    nie pobierze.

  • 5. Data: 2006-12-05 18:09:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Jeżeli nadawca określił opłacenie całości kosztów (OUR), to od odbiorcy
    > nie pobierze.

    Czy dotyczy to także prowizji inteligo za przewalutowanie (te 11 zł właśnie)
    czy tylko kosztów banków pośredniczących?
    Głowy nie dam, ale wydaje mi się, że nie masz racji.

  • 6. Data: 2006-12-05 18:42:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > Czy dotyczy to także prowizji inteligo za przewalutowanie (te 11 zł właśnie)
    > czy tylko kosztów banków pośredniczących?

    Nie do końca rozumiem pytanie, nie wiem ZA CO bank pobiera prowizję (bo
    sam tego nigdzie nie mówi). Stwierdzam jedynie, że sam bank w
    korespondencji elektronicznej stwierdził, że w przypadku gdy nadawca
    przelewu wybrał opcję OUR (pokrycie wszystkich kosztów) to bank nie
    pobierze prowizji z TOiP za przyjęcie przelewu w systemie SWIFT od
    swojego klienta.

    Zainteresowani mogą ponowić pytanie lub nawet sprawdzić w praktyce.

  • 7. Data: 2006-12-05 19:11:45
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > przelewu wybrał opcję OUR (pokrycie wszystkich kosztów) to bank nie
    > pobierze prowizji z TOiP za przyjęcie przelewu w systemie SWIFT od swojego

    Aha.
    Skoro bank tak twierdzi to pewnie nie pobierze.
    Kiedyś nazywali to opłata za przewalutowanie, teraz widzę, że nazwali to
    opłata za przyjęcie przelewu w systemie SWIFT.

  • 8. Data: 2006-12-05 19:28:22
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > Aha.
    > Skoro bank tak twierdzi to pewnie nie pobierze.
    > Kiedyś nazywali to opłata za przewalutowanie, teraz widzę, że nazwali to
    > opłata za przyjęcie przelewu w systemie SWIFT.

    Pozajączkowało Ci się, to się tak zawsze nazywało. :-)

  • 9. Data: 2006-12-05 19:53:27
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Pozajączkowało Ci się, to się tak zawsze nazywało. :-)

    To nie mi w takim razie, tylko pani "w okienku", kiedy pytałem się jej o
    koszty.
    Kiedyś też miałem potrzebę regularnych przelewów i z tego własnie powodu na
    ten czas wyniosłem się do mBanku.

  • 10. Data: 2006-12-06 10:32:15
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

> [...]
    > koszty.
    > Kiedyś też miałem potrzebę regularnych przelewów i z tego własnie powodu

    większość pań w okienku nie odróżnia Inteligo od PKO Inteligo, więc ich
    wiedza nt opłat może również nie być precyzyjna ;)