  • 11. Data: 2012-02-07 12:11:10
    Temat: Re: - czy ja dobrze rozumiem, że konto będzie płatne?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 07 Feb 2012 13:05:41 +0100, pawlin napisał(a):

    > znajac pazernosc bankowcow niekoniecznie darmowe

    Poczekaj aż będzie TOiP dla tego konta i wtedy zobaczysz czy warto tam
    zostawać.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2012-02-07 12:18:41
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-02-07 13:11, xbartx pisze:

    > Poczekaj aż będzie TOiP dla tego konta i wtedy zobaczysz czy warto tam
    > zostawać.

    tak i zrobie, pytanie kiedy bedzie nowy toip. po 1 marca? :D

  • 13. Data: 2012-02-07 12:19:33
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    no to tak.

    1. wzoru wypowiedzenia umowy nie ma w formularzach dostępnych w TB
    trzeba stworzyć własny projekt i wysłać do TB.
    2. 10 000 zł w depozytach zwalnia z opłat za utrzymanie konta.- najpierw
    pobiorą opłatę i potem ją zwrócą
    3. okres wypowiedzenia umowy 30 dni z możliwościa otrzymania potwierdzenia
    zamknięcia konta.

    tyle od info uzyskałem

  • 14. Data: 2012-02-07 12:29:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.02.2012 13:19, Bogdan pisze:
    > no to tak.
    >
    > 1. wzoru wypowiedzenia umowy nie ma w formularzach dostepnych w TB
    > trzeba stworzyae w?asny projekt i wys?aae do TB.
    > 2. 10 000 z? w depozytach zwalnia z op?at za utrzymanie konta.- najpierw
    > pobior? op?ate i potem j? zwróc?
    > 3. okres wypowiedzenia umowy 30 dni z mo?liwo?cia otrzymania potwierdzenia
    > zamkniecia konta.
    >
    > tyle od info uzyska?em

    Tego nie trzeba uzyskiwac ;) Wypowiedzenie w TB jest bardzo proste.
    Piszesz 2 zdania i wysylasz. W elektronicznym sejfie po pewnym czasie
    pojawi sie to twoje zeskanowane pismo. Po 30 dniach wysylaja
    potwierdzenie rozwiazania umowy - to pismo takze jest widoczne w sejfie.

  • 15. Data: 2012-02-07 12:33:12
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > pojawi sie to twoje zeskanowane pismo. Po 30 dniach wysylaja potwierdzenie
    > rozwiazania umowy - to pismo takze jest widoczne w sejfie.

    Dzięki za podpowiedź

  • 16. Data: 2012-02-07 13:10:06
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-02-07 13:33, Bogdan pisze:

    > Dzięki za podpowiedź

    na infolinii dowiedzialem sie ze konto enter bedzie bezplatne. nie da
    sie skonwertowac obecnego konta do enter. nalezy zalozyc enter po
    pierwszym marca oraz zrezygnowac z obecnego wypowiadajac umowe tak jak
    kolega wyzej opisal. niestety wypowiedzienie 30 dni wiec lapiemy sie na
    jedna oplate za prowadzenie. przez ile trzeba utrzymac saldo 10 tys zeby
    nie naliczyli oplaty?

    pawlin

  • 17. Data: 2012-02-07 13:21:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    pawlin <p...@f...com> writes:

    > kolega wyzej opisal. niestety wypowiedzienie 30 dni wiec lapiemy sie

    Ja bym napisał, że nieakceptuję zmian w TOiP. Nie chce mi się teraz
    sięgać do regulaminu, ale wtedy chyba przez okresy wypowiedzenia
    obowiązuje stara.

    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 18. Data: 2012-02-07 15:04:22
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    eisenberg wrote:

> [...]

    To ja mam takie pytanie,może ktoś już o to pytał TB.Mam konto
    rozliczeniowe i oszczędnościowe.Nie zamawiałem karty i takowej też nie
    posiadam.Także opłata za kartę mnie nie dotyczyła,więc skoro przenoszą
    opłatę za kartę na konto to rozumiem,de facto,że ta opłata mnie nie
    dotyczy? ;)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2012-02-07 15:24:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.02.2012 16:04, namikk pisze:

> [...]
    > posiadam.Także opłata za kartę mnie nie dotyczyła,więc skoro przenoszą
    > opłatę za kartę na konto to rozumiem,de facto,że ta opłata mnie nie

    Niestety, zle rozumiesz. Pewnie bylo wielu klientow bez kart i dlatego
    stwierdzili, ze trzeba wprowadzic oplaty za samo prowadzenie konta.

  • 20. Data: 2012-02-07 16:19:55
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    > Niestety, zle rozumiesz. Pewnie bylo wielu klientow bez kart i dlatego
    > stwierdzili, ze trzeba wprowadzic oplaty za samo prowadzenie konta.

    dla istniejących już posiadaczy kont opłata od 1 maja 2012.
    dla nowych klientów opłata od 1 marca 2012.

    Starym posiadaczom bank umożliwi zamknięcie kont płatnych
    i otwarcie konta Enter w terminie do 1 maja 2012.