  • 21. Data: 2009-02-13 13:50:39
    Temat: Re: czy ktoś jest z tamtych czasów?
    Od: "brutex" <b...@W...gazeta.pl>

    Loser <l...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Ciao
    >
    > Chyba Jary brakuje najbardziej - " bo to tez i barwna postac byla"
    >
    > Ale z tych "czlonkow- zalozycieli" to wielu pisuje na roznych portalach i/
    lub
    > zajmuje sie oficjalnie dzialalnoscia inwestycyjna.
    >
    > P Kuczynski -pare DM i form inwest zaliczyl
    >
    > Krotki (gdzies zniknal po "Parkiecie")
    >
    > Limak - parkiet
    >
    > Raider - Bankier
    >
    > "Stara Gwardia... nie poddaje sie"
    >
    > Pozdrowko
    >
    > Loser

    jeszcze był GZ czyli Grzegorz Zalewski - m.in. autor książki
    Łukasz W. worek - Finspreads jako polski "opiekun" (obecnie kto inny)

    Swoją drogą to mogli by Oni od czasu do czasu na grupe coś rzucić aby ją
    uatrakcyjnić swoją osobą i skoro tu odbyli swoje pierwsze pismiennicze
    wywody :)

    Jednak świadczy tu wybitnie także o tym że lepiej wyjdzie się na posadzie
    jako piszący czy mówiący niż beśpośrednio z tradingu co zwłaszcza młodym
    inwestorom tu zaglądającym powinno dać szczególnie wiele do myślenia :)

    Pozdrawiam!

  • 22. Data: 2009-02-13 13:56:48
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    Użytkownik "brutex" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze był GZ czyli Grzegorz Zalewski - m.in. autor książki

    GZ podobnie jak Raider odzywa sie sporadycznie na grupie

    > Jednak świadczy tu wybitnie także o tym że lepiej wyjdzie się na posadzie
    > jako piszący czy mówiący niż beśpośrednio z tradingu co zwłaszcza młodym
    > inwestorom tu zaglądającym powinno dać szczególnie wiele do myślenia :)

    BINGO :-)))

  • 23. Data: 2009-02-13 14:07:24
    Od: fatso <f...@n...com>

    brutex wrote:

> [...]
    > jako piszący czy mówiący niż beśpośrednio z tradingu co zwłaszcza młodym
    > inwestorom tu zaglądającym powinno dać szczególnie wiele do myślenia :)

    no Expert , Panowie- Expert obok mnie tutaj byl najdluzej.
    Ale to przypadek specjalny.

    fatso

  • 24. Data: 2009-02-13 16:10:56
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    Bron Panie ..... (tu kazdy sobie wpisze swoje stosowne okreslenie).

    Nawet nie smialem okreslac, ze te kilka osob , ktore akurat wymienilem to
    taka "kompletna lista"

    Mysle, ze jeszcze z parenascie nickow by mozna bylo wymienic, a moze i
    wiecej, a jeszcze jakby doliczyc tych co moze nie od poczatku (lub prawie) a
    znaczacy byli w jakims okresie (poza Ekspertem np "milosnik Julii Tymoszenko"
    juz z 10 lat temu- pamietacie kto??)

    Pekniecie banki internetowej mocno przetrzebilo grono- zwlaszcza tych ,ktorzy
    dobrzy byli na hosse

    Grzegorza Z zauwazylem nie tylko czasem na forum ale i w TV - i "misiowato
    gadal"

    Pozdrawiam wszystkich juz wymienionych i tych jeszcze nie wspomnianych a na
    to zaslugujacych

    Pozdrowko i dla wszystkich obecnych

    Loser

    PS jak zawsze piszacy nad cytatami i uwazajacy,ze tak jest lepiej :-)
    +

  • 25. Data: 2009-02-13 21:33:26
    Od: "tomiwe " <t...@W...gazeta.pl>

    Ja, pamietac ;-)