  • 1. Data: 2011-09-03 08:40:27
    Temat: czy masz PSO?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    tak/nie i dlaczego?

    jeżeli tak to jak oceniasz to co masz?

    jeżeli nie masz to czy w jakiś sposób oszczędzasz na (odległą) przyszłość?

    taki temacik w oderwaniu od kk i ror-ów, które są na grupie zwykle
    omawiane ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-09-03 08:51:26
    Temat: Re: czy masz PSO?
    Od: "azot" <f...@g...pl>

> [...]
    >
    > taki temacik w oderwaniu od kk i ror-ów, które są na grupie zwykle omawiane

    Wciskaj to jeleniom, którzy przyjdą do ciebie na spotkanie. Tu chyba takich nie
    ma.

    azot

  • 3. Data: 2011-09-03 08:54:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wciskaj to jeleniom, którzy przyjdą do ciebie na spotkanie. Tu chyba
    > takich nie ma.
    >
    > azot

    odbiło ci? kto komuś coś wciska?
    to tylko wstęp do dyskusji...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2011-09-03 09:31:16
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > odbiło ci? kto komuś coś wciska?
    > to tylko wstęp do dyskusji...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Robercie daj spokoj, to jakis nowy chyba....

    Co do tematu to ja mialem, ale stwierdzilem ze mnie to za drogo kosztuje :)
    fakt ze to moja wina bo dokladnie nie policzylem tej Skandii- a to sie msci.
    Za rownowartosc Skandii kupilem ostatnio ponad 2ha lasu w poblizu miasta
    jako czesc zabezpieczenia na emeryture...
    A od przyszlego roku jak dobrze pojdzie ze skonczeniem budowy domu to zaczne
    kupowac akcje itp ale sam a szykuja sie nam chyba dobre czasy do kupowania
    dobrych spolek

  • 5. Data: 2011-09-03 09:51:02
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-09-03 10:54, RobertS pisze:

    > odbiło ci? kto komuś coś wciska?
    > to tylko wstęp do dyskusji...

    Obawiam się że dyskusja taka właśnie będzie.
    Okazjonalnie pojawiają się posty na grupie na taki temat.
    Ogólny ton jest taki że oszczędzać nie warto, bo przyjdzie:
    US/ZUS/kryzys i diabli wszystko wezmą.
    Plus dodatkowa nutka niewiary że piszący te posty mogą być
    tak starzy, że przejdą na emeryturę.
    Ciekaw jestem ich miny jeżeli będą mieli pecha i dożyją wieku
    emerytalnego ;-)

  • 6. Data: 2011-09-03 09:56:06
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > odbiło ci? kto komuś coś wciska?
    > to tylko wstęp do dyskusji...

    po co odpisujesz idiocie?!
    ja mam PSO, polisa inwestycyjna w amplico.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 7. Data: 2011-09-03 10:39:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-09-03 11:56, wromek wrote:

    > po co odpisujesz idiocie?!
    > ja mam PSO, polisa inwestycyjna w amplico.

    PSO mam na zasadzie - sam wplacam stalym zleceniem na fundusze, IKE,
    obligacje 10letnie, lokaty konta oszczednosciowe. Jako, ze mam tych
    kont jak psow, wiec mnie nie boli, ze cos spada, cos do wyjecia, etc ;)
    We wszystkie skandie, axy i tak dalej - te oplaty mnie by bolaly...

    --
    Zapraszam na http://www.bankowymokiem.pl - blog PKO Banku Polskiego
    Zobacz jak wygladaja Szkolne Kasy Oszczednosci http://www.szkolneblogi.pl

  • 8. Data: 2011-09-03 10:44:38
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > jak psow, wiec mnie nie boli, ze cos spada, cos do wyjecia, etc ;)
    > We wszystkie skandie, axy i tak dalej - te oplaty mnie by bolaly...

    ja zrobilem blad kilka lat temu bo bylem mlody, glupi i bogaty :) no i teraz
    sie musze tego trzymac, bo wychodzic mi sie nie oplaca.
    teraz mam swoje sposoby na inwestowanie: nieruchomosci i tworzenie wartosci
    dodanej gdzie sie tylko da ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 9. Data: 2011-09-03 11:41:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > i tworzenie wartosci dodanej gdzie sie tylko da ;)

    Czyli co na przykład?

  • 10. Data: 2011-09-03 12:41:33
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <p...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:4e6203e9$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > jak psow, wiec mnie nie boli, ze cos spada, cos do wyjecia, etc ;)
    > We wszystkie skandie, axy i tak dalej - te oplaty mnie by bolaly...

    Dokladnie Michal- te oplaty bola- choc one bola tez przy gdy sie samemu
    wplaca na fundusze gdy wie sie jakie niskie oplaty sa na zachodzie w
    funduszach odpowiadajacych naszym funduszom, plus zarzadzanie tez w
    wiekszosci pozostawia wiele do zyczenia (no pomijam wyczyszczenie Kadafiemu
    jednego z portfeli z 97% wartosci przez Goldmana :)) )