  • 51. Data: 2011-09-05 11:31:51
    Temat: Re: czy masz PSO?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 05 Sep 2011 13:24:49 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >Może się też okazać że kasa na koncie straciła połowę wartości i w
    >dodatku nie można jej odzyskać bo spekulanci właśnie zrealizowali zyski.
    > :-)

    Dlatego też od jakiegoś czasu nawołuję do zakupu złota i srebra :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 52. Data: 2011-09-05 11:38:07
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    BTW: co to jest PSO?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 53. Data: 2011-09-05 11:40:09
    Od: z <z...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > Dlatego też od jakiegoś czasu nawołuję do zakupu złota i srebra :-)

    Trzeba było wcześniej kupować a nie teraz nawoływać :-)
    Tyle kasy mogłeś zarobić :-)

  • 54. Data: 2011-09-05 11:50:43
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 05 Sep 2011 13:40:09 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >Trzeba było wcześniej kupować a nie teraz nawoływać :-)
    >Tyle kasy mogłeś zarobić :-)

    To zerknij sobie, od kiedy nawołuję.
    I dlaczego piszesz "mogłeś"? :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 55. Data: 2011-09-05 12:06:03
    Od: z <z...@g...pl>

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > To zerknij sobie, od kiedy nawołuję.
    > I dlaczego piszesz "mogłeś"? :-)

    Spekulant jeden :-)

  • 56. Data: 2011-09-05 13:09:29
    Od: "Wiesław Gajda \(Gold Finance\)" <w...@g...pl>

    > tak/nie i dlaczego?

    Tak, mam hedge. Bo w niego wierzę, bo ma niewielką ujemną korelację z
    indeksami giełdowymi, bo inwestuję długoterminowo.

    > jeżeli tak to jak oceniasz to co masz?

    Świetny na okres bessy. W hossie - słaby.

    --
    Pozdrawiam,

    Wiesław Gajda
    Doradca Finansowy, Oddział Gdańsk

  • 57. Data: 2011-09-05 15:51:47
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie kupuje sie mieszkania pod wynajem za gotowke. gotowke sie lokuje w
    > bardziej rentowne przedsiewziecia niz lokata (jesli ktos umie i lubi).
    > mieszkanie pod wynajem sie kupuje za kredyt, najlepiej 100% i sie splaca
    > kredyt z wynajmu (odsetki w koszty) i jeszcze troche grosza zostaje jak
    > sie to z glowa zrobi.
    >

    > --
    > pozdrawiam, wromek

    Mozesz podac jakis przyklad jak sie gotowke lokuje bardziej rentownie niz
    lokaty?

  • 58. Data: 2011-09-05 17:24:12
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Mozesz podac jakis przyklad jak sie gotowke lokuje bardziej rentownie niz
    > lokaty?

    niestety nie :) musisz sobie albo sam poszukac albo napisac do mnie na priv
    jesli chcesz zainwestowac ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 59. Data: 2011-09-05 17:55:09
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > niestety nie :) musisz sobie albo sam poszukac albo napisac do mnie na
    > priv jesli chcesz zainwestowac ;)
    >

    > --
    > pozdrawiam, wromek

    Czy dobrze rozumiem ze to inwestowanie za twoim posrednictwem?

  • 60. Data: 2011-09-05 17:57:50
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sun, 4 Sep 2011 12:50:55 +0200, "karkow" <k...@o...pl> wklepał(-a):

    > Jakie znaczenie ma wartość nieruchomości, skoro nie chcesz jej sprzedawać
    > tylko
    > wynajmować?
    > Jakiż to zysk osiągasz z wartości na papierze?

    mozesz kupic mieszkanie, wynajmowac, a potem sprzedac - to nie bedzie zysk
    na papierze