  • 1. Data: 2005-01-03 22:05:17
    Temat: czy możecie sie zalogować do mbanku
    Od: "aronius" <a...@g...pl>

    j.w.
    mój identyfikator ma 9 znaków, a formularz pozwala wpisać tylko 8 znaków.
    czy może ktoś sprawdzić czy może się zalogować?

    Z góry dziękuję
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-03 22:06:57
    Temat: Re: czy możecie sie zalogować do mbanku
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli aronius
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > j.w.
    > mój identyfikator ma 9 znaków, a formularz pozwala wpisać tylko 8
    > znaków. czy może ktoś sprawdzić czy może się zalogować?

    9 ???
    a nie 8?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 3. Data: 2005-01-03 22:10:39
    Od: "aronius" <a...@g...pl>

    sorki, masz rację - nie ten bank i nie ten identyfikator

  • 4. Data: 2005-01-03 23:27:03
    Od: "Jacek" <J...@o...pl>

    hehehehehe :) dobre banki mozna tez pomylic czasami