  • 11. Data: 2007-05-09 16:40:17
    Temat: Re: czy nie ma bata na mbank?
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Marcin Mokrzycki wrote:

    > Ja na szczęście nie miałem potrzeby korzystania z arbitra, więc trudno mi
    > powiedzeć coś konkretnego. Proponuję poczytać informacje znajdujące się na
    > stronie <http://www.zbp.pl/site.php?s=ZjA0YjhiNTkwODU4>.

    Juz czytalem. Niestety wyglada na to, ze jedyne co grozi mbankowi to
    zwrot moich 15 zl + 20 za arbitraz. No ale moze im chociaz krwi
    napsuje... Po weekendzie mam zamiar zglosic moja skarge.

    Jarek

  • 12. Data: 2007-05-09 17:11:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zwrot moich 15 zl + 20 za arbitraz. No ale moze im chociaz krwi
    > napsuje... Po weekendzie mam zamiar zglosic moja skarge.

    koniecznie napisz na grupie jaki efekt daly Twoje dzialania

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 13. Data: 2007-05-09 17:22:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 09 May 2007 18:40:17 +0200,
    osoba podpisana: Jarek Dukat <n...@f...news>
    napisała:
    [...]
    > Juz czytalem. Niestety wyglada na to, ze jedyne co grozi mbankowi to
    > zwrot moich 15 zl + 20 za arbitraz. No ale moze im chociaz krwi
    > napsuje... Po weekendzie mam zamiar zglosic moja skarge.

    Tak mi przyszło do głowy, że może zażycz sobie od mBanku pokrycia
    kosztów bawienia się z obsługą tej reklamacji :) tak jak ja z Pekao SA.

    Też pewnie krzyknąć za dużo nie można, ale skoro banki mogą sobie za
    byle monit żądac kasy to dlaczego klienci nie ?

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/4
    4a1493c5ecdfead

    KJ (i może nawet pita ci wystawią :) )

    The world is coming to an end. Please log off.

  • 14. Data: 2007-05-09 22:34:55
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    >
    > Też pewnie krzyknąć za dużo nie można, ale skoro banki mogą sobie za
    > byle monit żądac kasy to dlaczego klienci nie ?

    Zobaczymy, czekam do piatku czy odezwa sie z banku, bo dzis jeszcze raz
    pofatygowalem sie zadzwonic na mlinie z zadaniem natychmiastowego
    rozpatrzenia reklamacji. Zaluje teraz ze reklamacje zglosilem
    telefonicznie zamiast na pismie. Byloby teraz latwiej. Dam znac jak sie
    sprawa rozwinie lub daj Boze zakonczy.

    Jarek

  • 15. Data: 2007-05-20 21:59:03
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    RobertS wrote:

    > koniecznie napisz na grupie jaki efekt daly Twoje dzialania

    mBank w koncu oddal kase, brakowalo 3 dni do kalendarzowych 2 miesiecy
    od zlozenia reklamacji.

    Ostatecznie do arbitra skargi nie zlozylem, na szczescie. Dzwonilem do
    arbitra i uprzejma pani raczej mi to odradzala argumentujac, ze:
    1. zaplace za arbitraz wiecej, niz odzyskam z banku, regulamin arbitra
    jest pisany na korzysc bankow w takich drobnych sprawach
    2. odzyskanie od banku kwoty za postepowanie przed arbitrem jest malo
    prawdopodobne
    3. jesli bank rozpatrzy reklamacje w czasie, zanim arbiter rozpatrzy
    wniosek, oplata przepada

    I akurat zalapalbym sie na pkt. 3.
    Nie wiem na ile to bylo skuteczne, ale w poniedzialek wykonalem ostatni
    telefon na mlinie i poprosilem o dopisanie do reklamacji, ze zadam
    bezzwlocznego rozpatrzenia mojej reklamacji najpozniej w przeciagu
    tygodnia, a w przeciwnym razie mimo wszystko zglosze sprawe do arbitra
    uznajac jednoczesnie, ze bank poprzez ciagle ignorowanie moich monitow
    zgadza sie na pokrycie wszelkich kosztow postepowania reklamacyjnego
    jesli zostanie uznana moja racja.
    Nie wiem czy to mialo sens, czy nie, i czy wogole mialo jakis zwiazek z
    rozpatrzeniem reklamacji, ale po 3 dniach dostalem swoja kase spowrotem :)

    Pozdr.
    Jarek