  • 11. Data: 2004-06-19 17:41:47
    Temat: Re: czy oprocentowanie mocno wzrosnie?
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj>

    Dnia Sat, 19 Jun 2004 16:38:55 +0200
    "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> naskrobał(a):

    > Ja mam 3% w iNG (ale dla kredyty w USD). Wiec twoje 2,4% wydaje mi sie
    > dobra stawka :)

    no dobra.. zobaczymy
    btw - jak bank oblicza rate?

    nie oczekuje wykladu ;-) wiec bardziej jakiegos linka

    bo z tego co rozumiem, oprocentowaniem jest marża + libor 6M?

    Mariusz

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 12. Data: 2004-06-19 18:15:40
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > moim zdaniem skonczy sie z chwila zakonczenia cyklu podwyzej stop % w
    > Szwajcarii (3-6 miesiecy) i jednoczesnie pokryje sie to z wyborami
    > prezydenckimi w USA. wtedy moze dojsc do ponownego umocnienia USD wzgledem
    > CHF. Tak wiec na przelomie roku bede sie staral przewalutowac kredyt USD na
    > CHF. Tak to wyglada na chwile obecna. Jesli w miedzyczasie moje zalozenia
    > okaza sie bledne, to zawsze moge przyspieszyc decyzje o przewalutowaniu, lub
    > odlozyc ja w czasie na jeszcze pozniejszy termin. trzeba byc elastycznym.

    Pewnie masz rację, bo ja myślę podobnie. Liczę tak samo na umocnienie na
    krótko CHF wzg. USD, ale przewalutowałbym na USD już bezpośrednio po wakacjach.