  • 11. Data: 2007-05-06 21:16:49
    Temat: Re: czy osoba NIESŁYSZĄCA może założyć INTERNETOWE konto bankowe?
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-05-06 23:08, Krzysztofsf stwierdził, że:

    > nie. Ten pekowski jest do d...... po prostu.

    Ale od pewnego czasu jest chyba najbardziej zmieniającym się systemem (w
    dużej części rozwiązania przejmowane są z BPH) i nie wiesz jak będzie
    wyglądał za rok. Poza tym, nie o internet pytał autor tematu.

    > Sadze, ze wizyta w oddziale i odpowiednia koroespondencja moze zaowocowac
    > rozwiazaniem zblizonym do mojego , zatwierdzonym przez odpowiednich decydemtow.

    Sądzę, że wystarczy zamówić pin w wersji papierowej w miejsce kombinowania.

    > Odnosnie wysylania drukowanego pinu - maja drukarnie otworzyc, jak przeszli na inny

    > system???

    Na jaki system? PIN możesz sobie zamówić do domu, o jakiej drukarni piszesz?

    > Czy ktos ma odsluchac pinu telefonicznego, zapisac na kartce i wyslac
    > poczta??? Nie maja juz widocznie pinow w kopertach przypisanych do okreslonych jart

    > tylko odbywa sie to w inny , zapewne cyfrowy sposob.

    Oczywiście, że mają papierowy pin.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2007-05-06 22:07:07
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 6 May 2007 22:02:15 +0200, s...@o...pl wrote:

    > standardowa procedura w większości banków internetowych jest taka, że klient
    > składa wniosek przy użyciu internetu, potem konsultant oddzwania i potwierdza
    > dane. Tutaj pojawia się problem, bo kontakt telefoniczny jest niemożliwy.
    >
    > Jak to przeskoczyć?

    Kojarzy mi się, że podobno mBank ma jakieś specjalne procedury właśnie
    związane z uruchamianiem kont osobom niesłyszącym. Wydaje mi się, że było o
    tym na mBankowym forum.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2007-05-06 22:25:41
    Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > standardowa procedura w większości banków internetowych jest taka, że
    klient
    > składa wniosek przy użyciu internetu, potem konsultant oddzwania i
    potwierdza
    > dane. Tutaj pojawia się problem, bo kontakt telefoniczny jest niemożliwy.
    >
    > Jak to przeskoczyć?
    >
    > Na razie dzwoniłem do kilku banków, przedstawiając sytuację tej osoby i
    > wszędzie doradzana mi jest wizyta w placówce, ale w szczegółach i tak nie
    ma
    > pewności, że konto Z OBSŁUGĄ INTERNETOWĄ będzie założone.

    Ostatnio zakladalam konto oszczednosciowe w ING - mozna bylo podpisac umowe
    na miejscu w oddziale i od razu dostac zabezpieczona koperte z PINem, ktory
    sluzyl tylko do _aktywowania_ dostepu internetowego. Przy pierwszym
    logowaniu, zaraz po aktywacji PINem, trzeba sobie stworzyc wlasny kod
    dostepu do konta i kod potwierdzania operacji (musza byc dwa rozne, system
    odrzuca identyczne ;-) ).
    Sadzac po tym, ze mam w podgladzie systemu rowniez zakladke do konta
    biezacego, to procedura uruchamiania internetowego dostepu do konta z Lwem
    chyba jest podobna.
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/31344

    Pozdrawiam
    ISIA

  • 14. Data: 2007-05-06 23:18:29
    Od: "m1976" <m...@i...pl>

    W wiadomości :zoq1btlv5u8u$.1j760vj7rhurh$....@4...net,
    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> napisane:

    > Kojarzy mi się, że podobno mBank ma jakieś specjalne procedury właśnie
    > związane z uruchamianiem kont osobom niesłyszącym. Wydaje mi się, że
    > było o tym na mBankowym forum.

    mBank daje radę w takich sytuacjach
    --
    pozdrawiam,