  • 1. Data: 2005-09-14 22:49:11
    Temat: czy podpisac umowe na KK Citi
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    czy podpisac umowe o KK Citi przyszla ponownie do podpisania ale nie wiem
    czy podpisac
    swego czasu bylo glosno ze regulamin Citi dzialal na szkode klienta czyli
    bank prawie za nic nie odpowiadal lub cos podobnego
    bo widze ze UOIK wskazal dodatkowe oplaty np oplate za pakiet
    bezpieczenstwa - dalej jest
    Prosze o podpowiedz osoby obeznane z tematem

  • 2. Data: 2005-09-15 14:53:26
    Temat: Re: czy podpisac umowe na KK Citi
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Zdzislaw" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bo widze ze UOIK wskazal dodatkowe oplaty np oplate za pakiet
    > bezpieczenstwa - dalej jest
    > Prosze o podpowiedz osoby obeznane z tematem

    Ja wychodzę z założenia, że jedna umowę z Citi juz podpisałem. I nie
    zamierzam jej zmieniać.
    Jeśli Citi mnie nie chce, niech mi wypowie umowę. Inny bank przyjmie mnie z
    pocałowaniem ręki. I z tańszą kartą.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2005-09-15 22:04:20
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
    > zamierzam jej zmieniać.
    > Jeśli Citi mnie nie chce, niech mi wypowie umowę. Inny bank przyjmie mnie

    dokladnie tak
    ja juz dwukrotnie dostalem umowe do podpisania i dwa razy niszcarka miala co
    robic :)