  • 11. Data: 2009-10-18 20:22:17
    Temat: Re: czy posiadam "niedozwoloną" ilośćrachunków bankowych?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > no nie wiem, BGŻ mi kiedyś bezprawnie pozamykał kilka rachunków,
    > a uzasadnienie ustne brzmiało "BO TAK!"
    >
    > mam nadzieję że PKO BP SA nie postąpi w ten sam sposób...

    jeżeli nie bedzie mial ku temu podstaw to nie postapi...bo i po co?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-10-18 21:44:10
    Od: z...@o...pl

    > jeżeli nie bedzie mial ku temu podstaw to nie postapi...bo i po co?

    istnienia "podstaw" = brakowi obrotów, nie będzie
    istnieje "podstawa" = "bo macie o jeden za dużo"

  • 13. Data: 2009-10-19 08:10:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > istnienia "podstaw" = brakowi obrotów, nie będzie
    > istnieje "podstawa" = "bo macie o jeden za dużo"

    no to w najgorszym wypadku bank zamknie ten jeden "nadprogramowy", ale
    tak serio to bardzo w to wątpię...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-10-19 12:36:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "coolina" hbfrok$etr$...@n...onet.pl

    > zkąd ta agresja?
    > Chciałam tylko pomóc

    Skąd owa reakcja? Stąd, że reklamodawcy zwykle płacą reklamobiorcom,
    a Ty chcesz wcisnąć reklamę za free. :)

    I to żadna agresja. Ty jesteś agresywny, gdyż to Ty zaczynasz wojnę
    ze spokojnymi ludźmi -- oni się natomiast bronią. Na dodatek od razu
    zauważają, że są granice, których nie przekroczą w czasie tej obrony.

    Gdy banda wyrostków rabuje staruszkę na ulicy a policjanci interweniując
    unieszkodliwiają owych oprychów -- można mówić o agresji policji? Policja
    wykonuje swoje zadanie, agresorem są opryszkowie, a staruszka jest ofiarą...

    A że cwany adwokat powie w sądzie o agresji policji, o nadużyciu stanowisk
    czy władzy, aby umniejszyć zuchwałość czyny rabusiów... Mądry człowiek od
    razy zauważy, że nawet jeśli oprych miał ślady wykręcania ręki, lecz ręka
    ta nie uległa trwałym :) odkształceniom, to policjant nie wykroczył poza
    ramy prawa, broniąc staruszki, której być może skołatane serduszko zostało
    mocno nadwerężone...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'