  • 11. Data: 2010-12-03 17:37:35
    Temat: Re: czy przeprowadzka do polbanku to dobry pomysł?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    ls wrote:

    > Wg mnie, zmiana EB na PB bedzie korzystna.
    > Mam obydwa i moze to bedzie dla niektorych herezja, ale uwazam obsluge
    > polbankowa za lepsza od tej w EB.
    > Owszem, sa pewne trudnosci, ale jesli sie jest ich swiadomym, to mozna
    > sobie poradzic.
    > W EB drazni mnie obsluga tokena GSM, marne odswiezanie stanu kont (w
    > PB od razu), czeste pomylki z pobieraniem oplaty za prowadzenie.

    Zdarzyło mi się raz - w pierwszy miesiącu.

    > W PB na poczatku jest pewien problem, zeby odpalic ten nieszczesny
    > certyfikat, ale jak juz sie przejdzie na hasla sms, problem znika.

    Chyba, że dostarczanie SMS-ów trwa pół godziny (miałem tak dwa
    razy w ciągu ostatnich 3 miesięcy). Mało tego, gdy się nawet
    zgłosi telefonicznie reklamację tego faktu (a jak się domyślacie
    dodzwonienie się wtedy to co najmniej kwadrans), to nie potrafią
    zrobić przelewu "telefonicznego" za friko - trzeba pozwolić sobie
    ściągnąć po 2 złote od sztuki a potem reklamować, co trwa około 4
    tygodnie.

    > Oczywiscie PB nalezy bardziej traktowac jako konto skarbonkowe (tak
    > tez traktuje EB) - dobrze, ze masz konto w mBanku: nada sie do
    > bardziej skomplikowanych spraw.

    *Wyłacznie* jako skarbonkowe, bo liczba różnych
    ograniczeń/utrudnień jest spora (np. pisałem już dzisiaj w innym
    wątku o niemożności anulowania zlecenia z datą przyszłą).

    > KK w PB to tez niezla sprawa - zwlaszcza PB Era (zwrot czesci kosztow,
    > przeliczniki, latwo uzyskac zwolnienie z oplaty rocznej).
    > W polaczeniu z 5% na "mocnych" KK i konto zarabiaja na siebie i nie
    > generuja kosztow.
    > Nestety, niedlugo wejdzie oplata za konto mistrzowskie, wiec trzeba
    > bedzie pomyslec o koncie pomagajacym :(

    Zakłada się "błyskawicznie" - w oddziale najpierw trzeba założyć
    pomagające (u "konsultanta"), a potem w kasie (osobna kolejka)
    zlikwidować "mistrzowskie".
    /Mistrzowska/ ;-) organizacja pracy, ale oprocentowanie tych 100
    tysięcy , co je można tam trzymać, jest niezłe :-)

    witrak()