  • 21. Data: 2009-09-20 20:21:04
    Temat: Re: konto osobiste, pełnomocnik, wpłata/przelew na nazwysko pełnomocnika
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Bank niczego nie ujawni. Delikwent sam przyniesie swoje wyciagi z
    > banku, majac w perspektywie skonczenie sprawy szybko lub rozpoczecie
    > kontroli przez urzad kontroli skarbowej.

    Zalezy w jakim charakterze delikwent bedzie wystepowal. Typowo to nie ma
    sie czego bac, chyba ze firma albo cos podobnego.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2009-09-20 20:25:07
    Temat: Re: czy to jest sposób na wykiwanie komornika?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    z...@o...pl writes:

    > czy zatem dobrze wnioskuję, że chowanie pieniędzy na nieswoim
    > koncie chroni przynajmniej przed znalezieniem rachunku w drodze
    > zapytań do bankow.

    Gorzej jesli ta druga osoba bedzie miec do czynienia z komornikiem,
    a ta pierwsza ureguluje naleznosci i przestanie byc "w stanie
    egzekucji".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2009-09-20 20:57:21
    Temat: Re: czy to jest sposĂłb na wykiwanie komornika?
    Od: z...@o...pl

    > Gorzej jesli ta druga osoba bedzie miec do czynienia z komornikiem,
    > a ta pierwsza ureguluje naleznosci i przestanie byc "w stanie
> [...]

    kto jest tą pierwszą osobą a kto drugą? pełnomocnik czy posiadacz rachunku?
    i na czym polega ta gorsza sytuacja?

  • 24. Data: 2009-09-21 07:24:38
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Bank odpowiada: prowadzimy 12 rachunków dla 5 Janów Kowalskich, komornik zajmuje
    wszystkie.
    JaC

    -----

  • 25. Data: 2009-09-21 11:08:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    z...@o...pl writes:

    > kto jest tą pierwszą osobą

    pełnomocnik

    > a kto drugą?

    "posiadacz"

    > i na czym polega ta gorsza sytuacja?

    To juz kwestia niewielkiej ilosci wyobrazni.
    --
    Krzysztof Halasa